Firmy Netflix i Ubisoft ogłosiły plany stworzenia trzech gier mobilnych nawiązujących do znanych produkcji francuskiego wydawcy, w tym serii Assassin’s Creed. Do premier ma dojść w przyszłym roku.
Netflix i Ubisoft nawiązały współpracę, której efektem mają być trzy gry mobilne. Będą to produkcje osadzone w światach znanych z tytułów „Valiant Hearts”, „Mighty Quest” i „Assassin's Creed”. Gry zostaną wydane wyłącznie w wersji mobilnej i będę dostępne dla użytkowników Netfliksa z całego świata, bez reklam i bez zakupów w aplikacji.
Nowa gra „Valiant Hearts” to sequel niezwykle udanego tytułu Ubisoftu „Valiant Hearts: The Great War” – produkcji utrzymanej w dwuwymiarowej stylistyce filmu animowanego, osadzonej w czasach I Wojny Światowej. Nad kontynuacją pracuje ta sama ekipa, która ma zadbać o to, by gra zyskała nową fabułę, nie tracąc przy tym swojego oryginalnego klimatu. Tytuł zostanie udostępniony użytkownikom platformy Netflix w styczniu 2023 r.
Także w 2023 r. do Netfliksa trafi nowa gra z serii „The Mighty Quest”, której mobilna poprzedniczka „The Mighty Quest for Epic Loot” cieszyła się dużym uznaniem krytyków i graczy. Była to sieciowa gra multiplayer, łącząca elementy strategii z eksploracją podziemi i lochów. Nowa gra będzie czerpała inspirację z gatunku roguelike i zapewni walki w konwencji hack-and-slash.
Ciekawie wyglądają też zapowiedzi serii „Assassin’s Creed”. Netflix już wcześniej zapowiedział serial aktorski umieszczony w tym uniwersum, ale trwają też prace nad nową grą mobilną wyłącznie dla użytkowników platformy Netflix. Szczegóły tego tytułu pozostają nieznane, ale dla entuzjastów serii to dobra wiadomość. Ubisoft ma już na koncie kilka gier z tego uniwersum, przeznaczonych dla smartfonów, jak „Assassin’s Creed: Pirates”, „Assassin’s Creed Identity” czy „Assassin’s Creed Rebellion”, jednak starsze tytuły są już niedostępne i aż się prosi o coś nowego w tym klimacie.
Zobacz: Ubisoft odsłania karty. Skull and Bones na trzech nagraniach
Zobacz: Netflix z reklamami. Wiemy, ile ma kosztować i wcale nie będzie tanio
Źródło zdjęć: Netflix