Sieć Virgin Mobile przygotowała modułową ofertę abonamentową #TakJakLubie, w której klient kompletuje elementy oferty z usług dopasowanych do swoich potrzeb.
Sieć Virgin Mobile przygotowała modułową ofertę abonamentową #TakJakLubie, w której klient kompletuje elementy oferty z usług dopasowanych do swoich potrzeb.
Klienci mogą wybrać po maksymalnie jednym pakiecie cyklicznym każdego rodzaju (minuty, SMS-y, Internet). W razie potrzeby, mogą też zrezygnować z danego rodzaju pakietów i wykonywać połączenia głosowe, czy wysyłać SMS-y według podstawowego cennika. Istnieje też możliwość wyłączenia wszystkich pakietów i nie ponoszenia żadnych kosztów za posiadanie abonamentu.
By jednak nie było żadnych opłat, konieczne jest wyrażenie zgód marketingowych (-5 zł) oraz wybór elektronicznej faktury (-5 zł), które obniżają do 0 zł opłatę podstawową w wysokości 10 zł miesięcznie.
Klienci mogą wybierać spośród następujących pakietów cyklicznych:
Cennik pakietów cyklicznych (do wyboru 1 każdego rodzaju)
Minuty
SMS-y
Internet
Brak pakietu
0 zł
Brak pakietu
0 zł
Brak pakietu
0 zł
100 min
8 zł
100 SMS
2 zł
500 MB
5 zł
150 min
10 zł
250 SMS
4 zł
1 GB
6 zł
250 min
14 zł
500 SMS
6 zł
3 GB
8 zł
Bez limitu
17 zł
Bez limitu
9 zł
5 GB
10 zł
10 GB
14 zł
20 GB
25 zł
Pakiety aplikacji:
Nielimitowany transfer danych w WhatsApp, Twitter, Messeneger, Facebook, Gadu-Gadu i ASK - 9 zł.
Po wykorzystaniu danych w posiadanym pakiecie cyklicznym, nie są naliczane żadne opłaty za Internet, jednak jego szybkość spada do 32 kb/s. Pakiety minut dotyczą połączeń na polskie numery komórkowe i stacjonarne.
Bez aktywnych pakietów, podstawowe ceny usług są takie same jak w ofercie na kartę:
29 gr za minutę połączenia na krajowe numery komórkowe i stacjonarne,
9 gr za SMS,
25 gr za MMS
darmowy Internet z prędkością ograniczoną do 32 kb/s.
6 miesięcy darmowego Internetu
W przypadku wyboru obu ofert nielimitowanych: minut i SMS-ów, dowolny pakiet internetowy (nawet 20 GB) dostępny jest przez 6 miesięcy za darmo. Uwaga, w czasie korzystania z darmowego pakietu nie należy zmieniać jego opcji, bo promocja przestanie działać.
Możliwość swobodnego modyfikowania oferty i umowa na czas nieokreślony
W czasie trwania umowy, klient może dowolnie modyfikować listę posiadanych pakietów cyklicznych, a także wyłączać zbędne w danym momencie pakiety. Opłaty za pakiety są naliczane na koniec okresu rozliczeniowego. W razie jakby zabrakło nam minut, SMS-ów czy danych w pakiecie, można zmienić pakiet na wyższy i natychmiast korzystać z jego zasobów. Na fakturze pojawi się wtedy opłata za wyższy z pakietów. W przypadku chęci zmniejszenia pakietu lub jego wyłączenia, będzie on obowiązywał do końca okresu rozliczeniowego, a zmiana nastąpi od 1 dnia nowego okresu rozliczeniowego.
W pierwszej kolejności rusza oferta dla nowych klientów i przenoszących numer - już 27 stycznia. Możliwość migracji z ofert na kartę do abonamentu będzie dostępna od 3 lutego.
Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia, a opłata aktywacyjna wynosi 0 zł. W chwili uruchamiania abonamentu, konieczne jest wybranie przynajmniej jednego pakietu cyklicznego, po pierwszym okresie rozliczeniowym może być on jednak wyłączony.
Umowy będzie można zawierać za pośrednictwem strony internetowej Virgin (w tym w aplikacji mobilnej) oraz w punktach stacjonarnych Telakces (około 100 w całym kraju). W tych ostatnich będzie można też skorzystać z pomocy konsultantów, bez konieczności dzwonienia na infolinię czy wypełnić wniosek o przeniesienie numeru.
Dotychczasowe wyniki sieci, rejestracja numerów i dalsze plany rozwoju
Klienci Virgin Mobile zarejestrowali już 86% numerów na kartę. W 2016 roku odnotowano wzrost przychodów do 80 mln zł, a bazy użytkowników do 412 tys. kart SIM. Co warto dodać, Virgin raportuje do GUS-u statystyki aktywnych kart SIM z założeniem korzystania z usług przez klienta w ciągu ostatnich 90 dni. Duże przyrosty przyniosła akcja sprzedaży złotych numerów, sieć zadowolona jest również z oferty Freemium, z której korzysta obecnie kilkadziesiąt tys. klientów.
Numery niezarejestrowane do 2 lutego, będzie można przywrócić do końca obowiązywania rocznej ważności konta. Obecną sieć punktów rejestracyjnych (25 tys.) Virgin w najbliższym czasie rozszerzy do 30 tys. Aktualnie klienci podczas rejestracji numeru najchętniej wybierają kioski RUCH-u.
Virgin Mobile chce mieć 650 tys. klientów na koniec 2017 roku oraz 1 mln klientów na koniec 2018 roku. Przeniesienia numerów do sieci mają wzrosnąć z 52,7 tys. rocznie do 70 tys. (netto, po odjęciu numerów oddanych). Z dofinansowania w euro, Virgin Mobile nadal ma 1,5 mln euro rezerwy, która leży w kasie i czeka na kolejne inwestycje.
Sieć obiecuje nie zapominać o klientach na kartę oraz liczne nowości w ofercie abonamentowej. Należy spodziewać się oferty abonamentowej z kilkoma numerami, nowych usług dodanych oraz oferty dla biznesu. Już teraz 15% kart SIM sieci Virgin Mobile wykorzystuje się do celów firmowych (faktury na doładowania). Docelowo sieć chce mieć więcej klientów abonamentowych niż na kartę, rozważa też wejście na okoliczne rynki w innych krajach.
[Aktualizacja]
Skorygowaliśmy pierwotnie podaną na konferencji informację na temat lejka - miał wynosić 64 kb/s, zgodnie z regulaminami jednak jego wartość to 32 kb/s.