Perypetii Vectone Mobile ciąg dalszy

Niewiele ponad dwa tygodnie minęły od zmiany cennika i zapowiedzi wysyłki starterów. Zamiast nich zostały wysłane wiadomości z prośbą o potwierdzenie danych.

Arkadiusz Dziermański (orson_dzi)
96
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Perypetii Vectone Mobile ciąg dalszy

Niewiele ponad dwa tygodnie minęły od zmiany cennika i zapowiedzi wysyłki starterów. Zamiast nich zostały wysłane wiadomości z prośbą o potwierdzenie danych.

Jak informują czytelnicy TELEPOLIS.PL, w dniu dzisiejszym Vectone Mobile wysłało do nich wiadomości o treści:
Drogi Kliencie,

Jeśli wciąż nie otrzymałeś naszej karty SIM to oznacza, że Twój adres został wprowadzony niepoprawnie (proszę pamiętaj o poprawnym wpisaniu ulicy, numeru domu, kodu pocztowego i miasta. Wszystkie pola powinny być wypełnione).

Proszę wejdź na naszą stronę www.vectonemobile.pl i zamów kartę SIM ponownie. Otrzymasz swoją kartę w ciągu 4-5 pracujących dni.


Klienci powoli tracą cierpliwość, a na każdym przesunięciu terminu wysyłki starterów Vectone Mobile traci ich coraz więcej. Ciężko jest zrozumieć motywację operatora. Być może jest to rodzaj selekcji, a najwytrwalsi i wierni klienci zostaną w specjalny sposób nagrodzeni? Jeśli wierzyć zapewnieniom z rozsyłanych wiadomości, przekonamy się o tym już w przyszłym tygodniu.

Zobacz: Czy tym razem Vectone Mobile wystartuje?

Dalsza część tekstu pod wideo
WIDEO: Masz taki telefon w szufladzie? Nie uwierzysz, co możesz z nim zrobić
Icon

96 komentarzy

Zdjęcie
Zaloguj się, by śledzić dyskuję
Dołącz do użytkowników, pisz bez limitu, śledź odpowiedzi oraz reakcje na swoje komentarze. Nie przegap ważnych rozmów!
Avatar autora komentarza
Dodaj komentarz
Telepolis - gif