Nowa wersja mobilnej aplikacji Mój Orange wprowadza płatne połączenia z Biurem Obsługi. To nie koniec "udogodnień".
Do tej pory jedyną metodą na bezpłatne połączenie z konsultantem Orange było skorzystanie z aplikacji mobilnej Mój Orange. Po jej aktualizacji do najnowszej wersji 4.1 (dostępnej od dwóch dni), funkcja ta działa jednak inaczej. Nadal możemy połączyć się z konsultantem, ale za połączenie zapłacimy 0,29 zł za minutę! Obecnie jedyną darmową formą kontaktu z BOK pozostaje chat dostępny w aplikacji mobilnej oraz na stronach orange.pl.
Warto pamiętać, że aktualizacja jest dobrowolna. Jeśli nie zaktualizujemy aplikacji do wersji 4.1, połączenia z BOK pozostaną darmowe. W przyszłości zapewne aktualizacja zostanie wymuszona, np. poprzez blokowanie niektórych funkcji.
Kolejną zmianę mogą zobaczyć osoby korzystające z formularza kontaktowego "Zgłoś sprawę" dostępnego na stronach Orange. 21 grudnia formularze zostały całkowicie wyłączone. Wszystkie zgłoszenia można obecnie kierować listownie, e-mailowo ([email protected]), telefonicznie lub podczas chatu z doradcą.
Źródło tekstu: wł