DAJ CYNK

50 tys. abonentów telewizji Jambox

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

Telewizję Jambox odbiera dziś już w Polsce ponad 50 tysięcy abonentów. Pierwszy z nich, podłączony równą dekadę temu jest z firmą do dziś.



Telewizję Jambox odbiera dziś już w Polsce ponad 50 tysięcy abonentów. Pierwszy z nich, podłączony równą dekadę temu jest z firmą do dziś.

Marka Jambox jest obecna na rynku od 2007 roku i jest dziś jedną z najchętniej wybieranych cyfrowych telewizji kablowych w Polsce. W ciągu ostatnich 12 miesięcy zyskała ponad 11 tys. nowych odbiorców. Obecnie w Polsce telewizję Jambox odbiera 50 tys. abonentów na ponad 75 tys. dekoderów.

Abonent telewizji Jambox może korzystać już z 290 kanałów, w tym blisko 140 w jakości HD. Oferta telewizji JAMBOX jest stale, sukcesywnie poszerzana. Do tego dostępna m.in. jest oferta VOD z ponad 8 tys. materiałów, Jambo Nagrywarka i Jambox Panel.

Model współpracy z SGT S.A. pozwala operatorom wdrożyć cyfrową telewizję IPTV we własnej sieci bez ponoszenia inwestycji w platformę. Dzięki temu partnerzy mogą osiągać zyski już od pierwszego abonenta. Współpraca SGT S.A. z dostawcami ISP to również wsparcie dostawców w zakresie promocji, marketingu i PR-u, dzięki czemu liczba ich abonentów usługi internetowej systematycznie wzrasta.

Zobacz: SGT S.A. uruchamia usługi mobilne
Zobacz: JAMBOX mobile ma pierwszych abonentów

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: SGT

Tagi: jambox