Telewizję Jambox odbiera dziś już w Polsce ponad 50 tysięcy abonentów. Pierwszy z nich, podłączony równą dekadę temu jest z firmą do dziś.
Marka Jambox jest obecna na rynku od 2007 roku i jest dziś jedną z najchętniej wybieranych cyfrowych telewizji kablowych w Polsce. W ciągu ostatnich 12 miesięcy zyskała ponad 11 tys. nowych odbiorców. Obecnie w Polsce telewizję Jambox odbiera 50 tys. abonentów na ponad 75 tys. dekoderów.
Abonent telewizji Jambox może korzystać już z 290 kanałów, w tym blisko 140 w jakości HD. Oferta telewizji JAMBOX jest stale, sukcesywnie poszerzana. Do tego dostępna m.in. jest oferta VOD z ponad 8 tys. materiałów, Jambo Nagrywarka i Jambox Panel.
Model współpracy z SGT S.A. pozwala operatorom wdrożyć cyfrową telewizję IPTV we własnej sieci bez ponoszenia inwestycji w platformę. Dzięki temu partnerzy mogą osiągać zyski już od pierwszego abonenta. Współpraca SGT S.A. z dostawcami ISP to również wsparcie dostawców w zakresie promocji, marketingu i PR-u, dzięki czemu liczba ich abonentów usługi internetowej systematycznie wzrasta.
Zobacz: SGT S.A. uruchamia usługi mobilne
Zobacz: JAMBOX mobile ma pierwszych abonentów
Źródło tekstu: SGT