DAJ CYNK

Jaśkiewicz: Drugie miejsce Sony na polskim rynku smartfonów

WitekT

Prawo, finanse, statystyki

W styczniu Sony stało się numerem 2 na polskim rynku smartfonów, wyprzedzając Nokię, ale ustępując Samsungowi. Dla nas to bardzo ważny sukces, który wyznacza kierunek w roku, który będzie przełomowym - mówi Agnieszka Jaśkiewicz, szefowa marketingu Sony Mobile w Polsce.

W styczniu Sony stało się numerem 2 na polskim rynku smartfonów, wyprzedzając Nokię, ale ustępując Samsungowi. Dla nas to bardzo ważny sukces, który wyznacza kierunek w roku, który będzie przełomowym - mówi Agnieszka Jaśkiewicz, szefowa marketingu Sony Mobile w Polsce.

W Polsce, jeszcze jako SonyEricsson, producent miał zawsze udział w rynku powyżej średniej globalnej. Rozpoznawalność marki Sony w naszym kraju jest jedną z największych na świecie.

8 na 10 telefonów w Polsce Sony sprzedaje poprzez operatorów. W najbliższym czssie planowana jest wspólna akcja z Play, gdzie tylko na smartfonach Xperia Z dostępne będą premierowe odcinki serialu Hannibal produkcji AXN, którego partnerem jest Sony. Z kolei w Orange do końca marca na wyłączność jest biały model tego telefonu. Z Plusem podobne działania już były (reklamy z LTE), w kwietniu akcje będą przeprowadzane przy wspołpracy z T-Mobile.

Na wolnym rynku Sony Mobile nastawia się na współpracę ze sklepami Media Markt i Saturn, gdzie już dziś ma 15 własnych stoisk, gdzie sprzedają się głównie najtańsze i najdroższe modele.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł