DAJ CYNK

Realme cały czas poprawia wynik. Marka należąca do Oppo sprzedała już 4 mln smartfonów

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

Realme, marka należąca do Oppo, którą można porównać troszkę do zależności Honora z Huaweiem, sprzedała już 4 mln smartfonów.

Marka Realme zadebiutowała 1 maja 2018 roku i oferuje smartfony z najniższej półki cenowej. Jej głównym rynkiem są kraje regonu Azji i Pacyfiku, gdzie pokazywała już w tym roku, że nie ma sobie równych. W tzw. Singles' Day, czyli święto singla obchodzone w Chinach 11 listopada, sprzedanych zostało więcej smartfonów Realme niż np. Xiaomi i Samsunga. Z kolei podczas odpowiednika tego święta w Indonezji, Top3 sprzedanych tego dnia smartfonów to - Realme 2, Realme C1 oraz Realme 2 Pro. Tego dnia w ciągu 21 minut sprzedanych zostało 40 tys. smartfonów marki, a model Realme C1 był najlepiej sprzedającym się smartfonem nieprzerwanie przez 12 godzin.

Zobacz: 200 tys. sprzedanych smartfonów Oppo Realme 2 w 5 minut

Osiągnięcie pułapu 4 mln sprzedanych smartfonów zajęło Realme 7 miesięcy. Co jak na nową markę, w dodatku produkującą tylko smartfony z niższej półki, jest bardzo dobrym wynikiem. Przy czym mówiąc o niższej półce nie mam tutaj na myśli smartfonów najtańszych, których nie ma się używać. Wspomniany Realme C1 oferuje m.in. 6,5 calowy wyświetlacz o rozdzielczości HD+, układ Qualcomm Snadpragon 450, 2 GB pamięci RAM, podwójny aparat 13 i 2 Mpix oraz akumulator o pojemności 4230 mAh. I to wszystko w cenie poniżej 100 dolarów.

Zobacz: Firma Oppo zaprezentowała smartfon Realme 2

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Realme

Źródło tekstu: Realme; wł