DAJ CYNK

Wyniki UPC Polska po 3Q2020: operator ma już 1,5 mln klientów

Marian Szutiak

Prawo, finanse, statystyki

UPC Polska wyniki 3Q2020 półtora miliona klientów

Trzeci kwartał 2020 roku przyniósł dalsze wzrosty w UPC Polska. Liczba klientów operatora przekroczyła 1,5 miliona, a wciągu lipca, sierpnia i września przybyło 9,2 tysiąca nowych subskrybentów.

- III kwartał 2020 roku był kolejnym niezwykłym okresem dla UPC Polska i naszych klientów. Rozpoczęliśmy ekspansję naszych usług w nowych lokalizacjach POPC w całej Polsce i wprowadziliśmy najmniejszy, najbardziej innowacyjny i ekologiczny UPC 4K TV BOX, na nowo definiując cyfrową rozrywkę. Pomimo pandemii przyspieszyliśmy nasz rozwój i nadal zdobywaliśmy zaufanie klientów, przekraczając granicę 1,5 miliona klientów. Jestem dumny z tego, jak zespół UPC realizował swoją misję i dążył do dostarczania naszym klientom najlepszych w swojej klasie usług cyfrowych na polskim rynku.

- powiedział Robert Redeleanu, CEO UPC Poland

Zobacz: UPC Polska podwyższył abonament? Zapadła decyzja UOKiK: wracają stare ceny, brak podwyżek w przyszłości
Zobacz: UPC zaczyna świadczyć usługi na sieci światłowodowej Nexery

Ekspansja najwyższej klasy usług cyfrowych UPC w nowych lokalizacjach

W III kwartale 2020 roku UPC rozpoczęło ekspansję swoich usług cyfrowych w nowych lokalizacjach i pozyskało nowych klientów, wykorzystując sieci światłowodowe zbudowane w ramach programu POPC. Dzięki temu, do końca 2024 roku rozszerzy zasięg swojej oferty o blisko 1,7 mln gospodarstw domowych w Polsce, umożliwiając nowym klientom korzystanie z szybkiego Internetu i oraz cyfrowej rozrywki, a także wesprze firmy w maksymalnym wykorzystaniu technologii cyfrowych w trudnych czasach pandemii. Dodatkowo, w III kwartale UPC kontynuowało inwestycje w rozwój obecnej sieci, dodając 22600 nowych domostw do jej zasięgu, do łącznie 3606000 gospodarstw domowych.

Nowy UPC 4K TV BOX na nowo redefiniuje telewizyjną rozrywkę

W kwartale zakończonym 30 września 2020 roku, jako pierwszy kraj w grupie Liberty Global, UPC wprowadziło na rynek najbardziej innowacyjny, najmniejszy i ekologiczny UPC 4K TV BOX, otwierając przed klientami nowy wymiar cyfrowej rozrywki. Zaprojektowany przez inżynierów Liberty Global, przy wsparciu UPC Polska, najnowocześniejszy dekoder łączy w sobie nowoczesny design i kompaktowe rozmiary z innowacyjnymi funkcjami, odpowiadając na różnorodne i najbardziej zaawansowane potrzeby klientów w zakresie rozrywki telewizyjnej. Liczba abonentów telewizji wzrosła o 18500 kwartał do kwartału, do poziomu 1305800 subskrypcji. Liczba użytkowników platformy Horizon, w porównaniu do poprzedniego kwartału, wzrosła o 3200 i osiągnęła poziom 755200 klientów, co oznacza wzrost o 42400 rok do roku.

Szybki Internet i niezawodność sieci budują zaufanie klientów

W III kwartale 2020 roku spółka UPC Polska dążyła do zapewnienia naszym klientom najwyższej klasy usług podczas zwiększonego zapotrzebowania z powodu pandemii. Liczba użytkowników Internetu wzrosła o 13200 do 1263400, co oznacza 52000 w ujęciu rok do roku. Liczba użytkowników modemu Connect Box, korzystających ze stabilnego Internetu, wzrosła w ciągu kwartału o 18000, a rok do roku o 67000, do poziomu 734500. Średnia prędkość Internetu osiągnęła 299 Mb/s, co jest rezultatem naszych ciągłych inwestycji w sieć i oferowane produkty.

Zobacz: Październikowy ranking speedtestu: na szczycie pomarańczowo, ale trochę wolniej

Wzrost B2B oraz wspieranie firm

UPC Biznes nieprzerwanie dobrze radziło sobie w obliczu pandemii w III kwartale. Zanotowało stabilny wzrost bazy klientów we wszystkich segmentach i realizację założonych przychodów, wspierając nową rzeczywistość on-line, między innymi jako partner technologiczny Pol'And'Rock Festival i nadal ściśle wspierając klientów w obliczu COVID -19.

Kontynuacja działań #actingwithcare podczas COVID-19

Kontynuowaliśmy program #actingwithcare, którego celem jest zapewnienie niezakłóconego świadczenia naszych najlepszych usług cyfrowych, a także zapewnienie naszym klientom dostępu do Internetu i rozrywki. Aby wspierać innowacyjnych przedsiębiorców i społeczności, UPC rozpoczęło 7. edycję swojego flagowego programu Think Big pod hasłem Think Digital.

UPC wyniki 3Q2020 podsumowanie

Zobacz: [Aktualizacja] Wyniki Play po 3Q2020: ciąg dalszy wzrostu przychodów i skorygowanej EBITDA
Zobacz: Wyniki Orange po 3Q2020: świetny kwartał dla światłowodu i usług mobilnych

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: UPC