DAJ CYNK

Virgin Mobile z najlepszą obsługą klienta wśród polskich operatorów?

Sebastian Górski

Prawo, finanse, statystyki

Z raportu przygotowanego i opublikowanego przez międzynarodową sieć firm audytorsko-doradczych KPMG wynika, że Virgin Mobile spośród wszystkich polskich telekomów uzyskał najwyższe notowania w zakresie jakości obsługi klienta.

Raport o nazwie "[Cyfrowy] klient nasz pan. Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?" podsumowuje wyniki ocen jakości obsługi klienta firm z aż 9 branż. W kategorii telekomunikacyjnej Virgin Mobile uplasował się najwyżej ze wszystkich telekomów. Dodatkowo na liście TOP 100 marek, które w ocenie badanych oferują najlepsze doświadczenia dla konsumenta, operator zajął jedenaste miejsce.

Zobacz: Virgin Mobile wprowadza abonament z telefonem od 0 zł na start. W ofercie siedem modeli Samsunga i Xiaomi

Jak czytamy w podsumowaniu raportu KMPG poświęconemu kategorii Telekomunikacja:

...Dla polskiego konsumenta kluczowe są w tej branży cyfrowe funkcjonalności ułatwiające mu wybór najlepszego dla niego pakietu usług telekomunikacyjnych, oraz efektywną obsługę (w szczególności w przypadku konieczności rozwiązania problemów klienckich)...

...Operatorzy telekomunikacyjni zdecydowanie uprościli swoje oferty, dzięki czemu konsumentowi jest nie tylko łatwiej wybrać najbardziej odpowiednią ofertę, ale również zrozumieć czego może oczekiwać ze strony dostawcy usług. Pokazuje to, że firmy telekomunikacyjne lepiej rozumieją oczekiwania klientów i sposób podejmowania przez nich decyzji...

Zobacz: Play Duet - dwa tańsze smartfony i dwa abonamenty na Walentynki

Raport o stworzono w oparciu o metodologię CAWI (ang. Computer-Assisted Web Interview) bazując na ankietach przeprowadzonych wśród ponad 5 tys. polskich konsumentów. Pod uwagę brano jakość usług w kluczowych obsługi klienta: Wiarygodność, Rozwiązywanie Problemów, Oczekiwania, Czas i Wysiłek, Personalizacja i Empatia.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: informacja prasowa

Źródło tekstu: informacja prasowa