DAJ CYNK

Wydatki reklamowe branży telekomunikacyjnej w 1Q2019 - Plus ponownie na czele stawki

Marian Szutiak

Prawo, finanse, statystyki

W pierwszym kwartale 2019 roku firmy z branży telekomunikacyjnej wydały na reklamę prawie 255 mln zł, z czego prawie 83 mln zł przypada na sieć Plus. Listę TOP5 zamyka UPC.

Z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w pierwszym kwartale bieżącego roku branża telekomunikacyjna wydała najwięcej na reklamę w telewizji - ponad 80%. Najmniej pieniędzy telekomy przeznaczyły na promowanie swoich produktów w prasie. Pierwsze miesiące 2019 roku to ponownie dominacja sieci Plus, której wydatki reklamowe osiągnęły prawie 83 mln zł. Na kolejnych miejscach mamy Orange, Play, T-Mobile oraz UPC.

Jeśli chodzi o kategorie reklamowanych usług telekomunikacyjnych, to najwięcej wydano na reklamę sieci komórkowych. Na drugim miejscu znalazła się oferta łączona (TV, Internet, telefon), a dalej oferta na kartę  i oferta na abonament.

Zobacz: Wstępne wyniki przenośności numerów w pierwszym kwartale 2019 roku
Zobacz: Wyniki operatorów w 2018 roku. Czyja strategia okazała się najbardziej dochodowa?
Zobacz: W lutym najszybszy Internet mobilny był w Orange i T-Mobile. Tak wynika z najnowszego raportu RfBenchmark

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: IMM