DAJ CYNK

Wyniki Honora w 1H2015

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

Honor - submarka telefonów komórkowych Huawei, która koncentruje się na dystrybucji online, osiągnęła znaczny wzrost popularności, sprzedając łącznie 20 mln urządzeń i zwiększając przychody do 2,63 mld dolarów.

Honor - submarka telefonów komórkowych Huawei, która koncentruje się na dystrybucji online, osiągnęła znaczny wzrost popularności, sprzedając łącznie 20 mln urządzeń i zwiększając przychody do 2,63 mld dolarów.

Dzięki tym osiągnięciom, przychody ze sprzedaży marki Honor w pierwszych sześciu miesiącach 2015 roku przekroczyły już wyniki sprzedażowe z podsumowania rocznego w 2014. W I połowie 2015 roku na rynek trafiło 20 mln smartfonów, z czego 3 mln modelu Honor 6 Plus.

Do 30 czerwca br. producent zgłosił aż 76,687 patentów, z czego 18 000 dotyczy urządzeń mobilnych. W sumie 41,903 patentów zostało zatwierdzonych na poziomie globalnym.

Według danych firmy IPSOS, wskaźnik satysfakcji klienta Honor w Chinach, który zapewnił pierwsze miejsce marki to 90% (firma Apple zdobyła 87%).

Marka Honor działa obecnie w 74 krajach, a zagraniczna wysyłka w pierwszej połowie 2015 roku osiągnęła nawet 3 miliony sztuk z całkowitych 20 milionów sprzedanych urządzeń

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Huawei