Na koniec września UPC Polska miał 1 429 700 klientów, korzystających z 2,925 mln usług. W zasięgu operatora znajdowało się blisko 3,1 mln gospodarstw.
Na koniec września UPC Polska miał 1 429 700 klientów, korzystających z 2,925 mln usług. W zasięgu operatora znajdowało się blisko 3,1 mln gospodarstw.
W stosunku do II kwartału, zasięg UPC Polska wzrósł o 35,9 tys. gospodarstw domowych. O 24,3 tys. wzrosła liczba aktywnych usług (RGU), do łącznie 2,925 mln, w tym:
- Internet szerokopasmowy: 1 086 100 (wzrost o 8 tys.),
- Telewizja cyfrowa: 990 300 (wzrost o 10,5 tys.),
- Telefonia: 631 900 (wzrost o 13,3 tys.).
Na koniec kwartału 91,6% klientów operatora korzystało z Internetu o przepustowości przynajmniej 30 Mb/s, a z potrójnej usługi korzystało ponad 39% klientów UPC Polska.
Źródło tekstu: Liberty Global