DAJ CYNK

Apple Watch 4 nie dał szans konkurencji. W 2018 roku sprzedało się 11,5 mln egzemplarzy tego modelu

Sebastian Górski

Sprzęt

Inteligentne zegarki Apple nieustannie biją kolejne rekordy sprzedaży i to od pierwszego modelu zaprezentowanego w 2015 roku. Nie inaczej jest z najnowszym wcieleniem Apple Watch, którego czwarta odsłona pobiła konkurencję w zaledwie kwartał.

Jak wynika z raportu Counterpoint Research, w samym 2018 roku udało się sprzedać 11,5 mln egzemplarzy Apple Watch 4. Warto przypomnieć, że premiera produktu odbyła się 21 września, więc taki wynik do końca grudnia (nieco ponad 3 miesiące) to przysłowiowy "kosmos". Jak spekulują eksperci, jednym z kluczowych czynników, który mógł przyczynić się do sukcesu jest długo wyczekiwana funkcja EKG.

Zobacz: Huawei sprzedał 2 mln zegarków Watch GT

Udziały rynkowe pięciu największych producentów smartwatchy - 2017, 2018 i prognoza na 2019

Rynek dostaw inteligentnych zegarków w ubiegłym roku zanotował bardzo zdrowy wzrost (41 proc. rok do roku). Drugim najpopularniejszym smartwatchem 2018 roku okazał się Apple Watch 3. Na trzeciej pozycji uplasował się FitBit Versa, zaś czwarte miejsce należy do imoo Z3. Pierwszą piątkę zamyka Apple Watch 2. Wskazane pięć modeli stanowi 48 proc. wszystkich inteligentnych zegarków sprzedanych w ubiegłym roku.

Zobacz: Interfejs One UI trafia na pokłady starszych zegarków Samsunga: Galaxy Watch, Gear Sport oraz Gear S3

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Phone Arena