Apple potwierdziło możliwe nieprawidłowości w działaniu mikrofonu w iPhonie 7 i 7 Plus po aktualizacji do iOS 11.3. Pojawiły się również informacje o prawdopodobnym udostępnieniu bezpłatnej naprawy/wymiany nawet dla osób, którym zakończył się okres ochrony gwarancyjnej iPhone'a.
AASP (autoryzowane centrum serwisowe Apple) udostępniło dokument, w którym potwierdza, że niektórzy właściciele siódemek po aktualizacji borykają się z problemami z mikrofonem. Utrudnienia objawiają się szarym symbolem głośnika podczas wykonywania i odebrania połączeń, ale również brakiem odtwarzania dźwięków podczas oglądania wideo czy notatek głosowych. Dokument ten zawiera możliwe sposoby rozwiązania tych problemów przez użytkowników, informuje również o możliwości uzyskania zgody na bezpłatną naprawę/wymianę iPhone'a w okresie pogwarancyjnym.
Nie wydaje się, żeby usterka występowała w wielu urządzeniach, niemniej jeśli zauważycie podobne problemy w swoich siódemkach niezbędny będzie kontakt z pomocą techniczną Apple bądź odwiedziny w najbliższym Apple Store.
Źródło tekstu: 9to5Mac.com, wł