DAJ CYNK

Huawei z 3-krotnym wzrostem udziału w rynku smartwatchy

Henryk Tur

Sprzęt

W samym czerwcu, udział rynkowy Huawei sięgnął 40,7% wobec 26,8% w grudniu zeszłego roku - tak wynika z danych GfK Polonia. Które modele cieszą się największym powodzeniem wśród użytkowników?

Udział Huawei w ujęciu ilościowym na rynku smartwatchy w Polsce wzrósł ponad trzykrotnie. W pierwszej połowie roku wyniósł on 35,3% w ujęciu ilościowym - a przed rokiem, w tym samym okresie, było to 11,2%. Wzrost widać również w przypadku ujęcia wartościowego – 23% wobec 9,2% przed rokiem. Obecnie udział rynkowy Huawei to 40,7% - w grudniu było to 26,8%. Bartek Gryczka, product manager odpowiedzialny za tę kategorię produktową w Huawei CBG Polska, komentuje to następująco:

Z naszych badań wynika, że coraz więcej osób zamienia tradycyjny zegarek na smartwatch, wiele z nich nigdy wcześniej nie używało smartwatcha, teraz odkrywają ten produkt i cieszymy się, że odkrywają go z Huawei. Nieustannie rozwijamy naszą ofertę, przed nami premiery, które wierzę, że pozwolą nam zyskać jeszcze więcej wiernych użytkowników

Zobacz też: Smartwatch Huawei Watch GT 2 (42 mm) z prezentami i w nowym kolorze

Najnowsza seria to Huawei Watch GT 2. Zaletą tych modeli są długo działające bateria (nawet 2 tygodni), a także funkcje monitorowania snu, zdrowia i tętna. Smartwatch umożliwia też odbieranie i wykonywanie rozmów telefonicznych oraz odtwarzanie muzyki bezpośrednio ze smartwatcha. Niedawno w serii pojawił się nowy model - Watch GT 2e, mający ż sto trybów sportowych pozwalających na jeszcze dokładniejsze mierzenie aktywności fizycznej oraz nową funkcję pomiaru saturacji krwi.

Poprzednia seria smartwatchy Huawei – Watch GT – w ciągu roku od premiery sprzedała się na świecie w liczbie trzech milionów.

 

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News