Apple w nowej reklamie wyróżnia 8 rzeczy, za które ludzie pokochają iPhone'a 8. A przynajmniej tego by chcieli Amerykanie.
Apple w nowej reklamie wyróżnia 8 rzeczy, za które ludzie pokochają iPhone'a 8. A przynajmniej tego by chcieli Amerykanie.
iPhone 8 to nowy smartfon firmy Apple, który właśnie wszedł na rynek. W wypuszczonej właśnie reklamie telewizyjnej amerykańska firma chwali swój produkt, wyróżniając 8 cech, za które należy go pokochać:
najtrwalsze szkło kiedykolwiek zastosowane w smartfonie,
oświetlenie portretowe,
ładowanie bezprzewodowe,
najpotężniejszy i najsprytniejszy procesor kiedykolwiek zastosowany w smartfonie,
ulepszona najpopularniejsza kamera świata,
odporność na wodę,
nowy wyświetlacz Retina HD,
rozszerzona rzeczywistość.
Czy raklama przekona opornych klientów do zakupu iPhone'a 8 lub iPhone'a 8 Plus, jeśli na horyzoncie już widać iPhone'a X, który jest prawdziwą tegoroczną nowością od Apple'a, a nie - jak wiele osób uważa, "odgrzewanym kotletem"? Jak na razie sprzedaż "ósemek" idzie słabiej, niż "siódemek" rok temu.