DAJ CYNK

LG zdominował rynek wyświetlaczy dla smartwatchy

LuiN

Sprzęt

LG dostarcza około 67% wyświetlaczy dla smartwatchy, co przekłada się na 91% zysków z całego tego segmentu podzespołów. W sukcesie pomógł Apple.

LG dostarcza około 67% wyświetlaczy dla smartwatchy, co przekłada się na 91% zysków z całego tego segmentu podzespołów. W sukcesie pomógł Apple.

W pierwszym kwartale tego roku LG dostarczył 8 mln sztuk wyświetlaczy dla inteligentnych zegarków. Kolejne miejsca w rankingu zajęli: Japan Display (1,4 mln), Futaba (1,2 mln) i Sharp (0,9 mln).

Warto wspomnieć, że jeszcze rok temu LG Display dostarczył w tym samym okresie zaledwie 1,1 mln sztuk ekranów. Jako jedyny dostawca ekranów dla Apple Watch, LG zbija na umowie z Apple'em kokosy. Sprzedaż firmy w pierwszym kwartale wyniosła w tym segmencie aż 186 mln dolarów, co stanowiło 90,9% przychodów całego rynku. Sprzedaż Samsung Display stanowiła w tym czasie 3,1% wartości rynku, Japan Display wypracował 2,4% udział, a Futaba 1,8%.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: DisplaySearch