DAJ CYNK

Marka Hammer tworzy trzy linie produktów

Marian Szutiak

Sprzęt

mPTech Hammer trzy linie produktów

Hammer, marka należąca do firmy mPTech, będzie oferować swoje wzmocnione telefony i inne produkty w trzech submarkach: Hammer Adventure, Hammer Athlete i Hammer Industrial. Ma to lepiej dopasować produkt do danej grupy klientów i zaoferować im urządzenia dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.

Podział na sublinie to efekt wewnętrznych analiz i doświadczeń oraz odpowiedź na potrzeby użytkowników wzmocnionych modeli telefonów, oferowanych przez firmę mPTech zarówno w kanale B2B (ang. business-to-business) jak i B2C. (business-to-consumer). Tak podzielony asortyment ma być dopasowany do oczekiwań poszczególnych grup klientów pod kątem funkcjonalności oraz cech fizycznych produktów, na przykład ze względu na zaawansowanie technologiczne czy odporność. Podział na linie pozwoli lepiej eksponować również poszczególne modele marki Hammer i ich przeznaczenie.

Zobacz: Hammer Explorer Pro: mój prawie ulubiony pancernik
Zobacz: Hammer Blade 3: lekki pancernik z eSIM i dużym ekranem

Telefony, smartfony i akcesoria Hammer, produkowane są tak, aby spełniać konkretne oczekiwania wynikające z wykonywanego zawodu lub aktywnego stylu życia. Teraz klienci będą mieć jasność, który z modeli jest dopasowany w lepszym stopniu do ich potrzeb.

– powiedział Rafał Madera, Dyrektor Marketingu mPTech

Hammer Adventure to propozycja dla bardziej "hardcorowych” użytkowników, podróżników oraz zawodowców, którzy potrzebują wyjątkowo odpornego telefonu o specjalistycznych funkcjach i wyższych parametrach technologicznych, umożliwiających im dokumentowanie ekstremalnych przeżyć. Dostępne produkty w linii to Hammer Explorer PRO, Hammer Explorer, zewnętrzna bateria z funkcją powerbank, Hammer Patriot i Hammer Patriot+.

Hammer Industrial powstał z myślą o użytkownikach, którzy pracują w trudnych warunkach, a także tych potrzebujących nieskomplikowanego, lecz wytrzymałego telefonu. Dostępne modele: Hammer Energy 2, Hammer Energy 18x9, Hammer Professional BS21, Hammer 5 Smart, Hammer Bow+, Hammer 4+, Hammer 4, Hammer 3+ i Hammer 3.

Hammer Athlete to linia dla osób aktywnych zawodowo i sportowo, ceniących rozwiązania bardziej zaawansowane i wytrzymałe, a jednocześnie o mniej "pancernym" designie. Dostępne modele to Hammer Blade 3, Hammer Watch, Hammer Iron 3 LTE i Hammer Iron 3.

Wierzymy, że podział na trzy sublinie sprofilowane pod kątem różnych grup użytkowników korzystnie wpłynie na postrzeganie naszej oferty i ułatwi naszym klientom dobór modelu adekwatnego do ich preferencji.

– dodał Piotr Spychalski, Dyrektor Sprzedaży w firmie mPTech

Telefony i smartfony Hammer, mimo że są urządzeniami z jednej kategorii (odporne na upadek, wodę i kurz), to jednak różnią się szczegółami. Różnice są dostrzegalne w stylistyce, parametrach technicznych, a także w wydajności i wyposażeniu. Podział zwiększa przejrzystość oferty marki Hammer i pozwala na jeszcze skuteczniejsze pozycjonowanie poprzez zróżnicowane typy działań marketingowych, komunikację wizualną i kreację. Każdą z kategorii wyróżnia indywidualny, przewodni kolor. Linia Industrial będzie oznaczona kolorem pomarańczowym, Adventure czarnym, a Athlete białym.

Zobacz: Seria Xiaomi Mi Mix powróci 29 marca
Zobacz: Oppo A74 5G pojawia się w Geekbench

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: mPTech