DAJ CYNK

Samsung Galaxy S20 FE 5G - producent rusza z kampanią reklamową nowego smartfona 5G

Henryk Tur

Sprzęt

Samsunmg Galaxy S20 FE 5G

"Wszystko, co kochasz" - pod takim hasłem rozpoczyna się kampania reklamowa nowego Samsunga. Obejmuje ona działania digital, social media, PR oraz aktywację konsumencką na kanałach własnych marki i kanałach newonce.

Jak czytamy w informacji prasowej, Samsung w ramach kampanii chce "inspirować stylem i zachęcać do dzielenia się swoimi pasjami". Galaxy S20 FE 5G jest przedstawiany jako smartfon zaprojektowany tak, aby móc jak najlepiej wyrazić siebie, dlatego do jego promowania została zatrudniona m.in. szóstka influencerów - w kampanii występują w limitowanej kolekcji bluz i t-shirtów, stworzonej we współpracy z newonce. Influencerzy to charyzmatyczna DJ-ka Tycjana, modelka Zuza Kołodziejczyk, artystka młodego pokolenia Young Leosia, grafik Włodi Włodarczyk, zawodnik freestyle BMX Dawid Godziek, i jeden wiodących sneakerheadów Kamil Baks.

Liczba influencerów odpowiada liczbie wariantów kolorystycznych Galaxy S20 FE. Ubrania z kolekcji będzie można zdobyć wyłącznie w konkursach organizowanych w kanałach social media marki, a sesja zdjęciowa z udziałem influencerów zostanie opublikowana w najnowszym wydaniu newonce.paper. W konkursach oprócz bluz do wygrania będą również smartfony Samsung Galaxy S20 FE 5G.

Zobacz: Test: Samsung Galaxy S20 FE 5G działa we wszystkich 5G i to nie koniec jego zalet

Każdy z nas jest inny, interesują nas inne rzeczy, to co nas łączy, to potrzeba wyrażania siebie. Galaxy S20 FE 5G to nie tylko świetny smartfon, to jeden ze sposobów na manifestację indywidualnego stylu. Moc nowych mediów, świadomość trendów i długofalowa współpraca z newonce dają nam niesamowite możliwości w dotarciu do naszych odbiorców i pokazania Galaxy S20 FE 5G w sposób odbiegający od utartych schematów komunikacyjnych

Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics Polska

Zobacz: Galaxy S20 FE. Przez niego zostanę fanką Samsunga

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News