Samsung poprawia dostępność swojego centrum obsługi klienta. Teraz z konsultantami koreańskiej firmy można się skontaktować przez cała dobę, siedem dni w tygodniu.
Klienci mogą obecnie skontaktować się z Samsungiem:
Dla klientów jest dostępny również tłumacz języka migowego.
Zobacz: Samsung chce być jak Huawei. DeX Live z trybem komputerowym będzie działać bez kabli
Kontaktując się z obsługą można uzyskać informacje o urządzeniach marki Samsung, ich funkcjach czy możliwościach zakupu, porady techniczne, a także zgłosić reklamację w ramach gwarancji producenta.
Wprowadzenie nowych zasad pracy naszego zespołu wsparcia to odpowiedź na potrzeby klientów. W związku z tym, że coraz więcej osób finalizuje zakupy online, możliwość uzyskania informacji i odpowiedzi na dodatkowe pytania niezależenie od pory czy dnia tygodnia to duże udogodnienie. Warto pokreślić, że zdecydowaliśmy się na utrzymanie w modelu 24/7 wszystkich trzech kanałów kontaktu – infolinia, e-mail i czat.
- – mówi Jarosław Orski, szef serwisu w Samsung Electronics Polska
Zobacz: Samsung: Szybkie i bezpieczne ładowanie przez USB-C do 100W
Zobacz: Krystyna Pawłowicz stawia Orange Polska ultimatum
Źródło tekstu: Samsung