DAJ CYNK

Apple - reklamy dopasowane do portfela użytkownika

orson_dzi

Taryfy, promocje, usługi

Apple uzyskało patent na system reklam, których treści będą dopasowane do możliwości finansowych użytkownika urządzenia.

Apple uzyskało patent na system reklam, których treści będą dopasowane do możliwości finansowych użytkownika urządzenia.

Pomysł Apple może wzbudzać kontrowersje, ponieważ do działania potrzebuje wymiany danych na temat użytkowników z reklamodawcami. Dzięki temu firmy zewnętrzne będą mogły, między innymi, poznać stan konta użytkownika. Następnie wyświetlane reklamy będą dopasowane do zasobności portfela.

Nowy system reklam miałby być opcjonalny i możliwy do wyłączenia, ale mimo wszystko przez wzgląd na udostępnianie dużej ilości danych, może być trudny do wprowadzenia w niektórych krajach.

W tym momencie widać niezdecydowanie Apple. Jeszcze niedawno Tim Cook otwarcie krytykował inne firmy za zarabianie na przekazywaniu danych o użytkownikach firmom trzecim.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: mashable; wł