Huawei uruchomił bezpłatny serwis door-too-dor dla napraw gwarancyjnych swoich urządzeń. Wszystko po to, by nie narażać klientów na kontakt z koronawirusem.
Huawei oferuje naprawy w modelu door-to-door dla urządzeń objętych gwarancją. Uszkodzony sprzęt zostanie odebrany przez kuriera i zabrany do serwisu, a po naprawie przywieziony do wskazanego miejsca. Urządzenie do naprawy może zostać odebrane z dowolnego adresu.
Wysyłkę uszkodzonego urządzenia można zamówić na trzy sposoby:
Usługa będzie działać przynajmniej do końca kwietnia. Huawei nie wyklucza, że ten okres zostanie przedłużony, jeśli będzie to wskazane. Akcją zostały objęte wszystkie urządzenia marki Huawei: smartfony, laptopy, tablety, smartzegarki, routery i modemy. Każde urządzenie wróci zdezynfekowane promieniami ultrafioletowymi.
Jeśli ktoś zdecyduje się jednak odwiedzić serwis osobiście, będzie mógł bezpłatnie zdezynfekować swój smartfon promieniami UV. W chwili pisania artykułu odpowiednie urządzenia są dostępne w dwóch placówkach: we flagowym salonie serwisowym Huawei przy ulicy Siennej 39 w Warszawie i w serwisie w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia.
W najbliższym czasie usługa będzie dostępna także w innych serwisach marki.