DAJ CYNK

NaviExpert zachęca do przenoszenia kont do Google Play

orson_dzi

Taryfy, promocje, usługi

NaviExpert zachęca swoich użytkowników do przenoszenia kont aplikacji pobranych ze strony getne.pl. Każda migracja jest premiowana dodatkowym abonamentem.

NaviExpert zachęca swoich użytkowników do przenoszenia kont aplikacji pobranych ze strony getne.pl. Każda migracja jest premiowana dodatkowym abonamentem.

Każdy kto dokona migracji swoich usług getne.pl do Google Play otrzyma za przeniesienie 1 miesiąc nawigacji na Polskę. Dodatkowo użytkownicy otrzymają możliwość wymiany zgromadzonych na swoim koncie punktów partnerskich na dodatkowe abonamenty. Każde 10 punktów można wymienić na miesiąc nawigacji na Polskę lub 15 punktów partnerskich przeznaczyć na miesiąc nawigacji z mapami Polski i Europy.

Przeniesienie konta z getne.pl do Google Play otwiera przed użytkownikami także możliwość korzystania z automatycznych aktualizacji aplikacji, promocji, a także poprawia komfort logowania do konta. Osoby korzystające z aplikacji pobranej ze strony getne.pl do tej pory posługiwały się numerem ID oraz hasłem. W Google Play użytkownik identyfikowany jest po adresie mailowym używanym w markecie.

By dokonać przeniesienia usługi konieczne jest między innymi skorzystanie z dedykowanej strony: www.naviexpert.pl/migracja, podanie swojego nr ID oraz hasła do aplikacji, a także pobranie aplikacji z Google Play i wpisanie do niej dedykowanego kodu migracyjnego, który otrzyma każdy z użytkowników. Aby zakończyć migrację niezbędne jest także dokonanie symbolicznej opłaty poprzez zakup całego pakietu migracyjnego za kwotę 2,99 zł.

Niestety, dokonanie jakiejkolwiek płatności jest niezbędne, by w przypadku zmiany telefonu lub utraty usług na obecnym urządzeniu w sposób automatyczny odtworzyć je na koncie. To najmniejsza możliwa kwota transakcji dostępna w Google Play, a zarazem jedyny koszt, jaki ponosi użytkownik by skorzystać z wszelkich bonusów jakie oferujemy podczas migracji - mówi Adam Bąkowski, prezes zarządu NaviExpert.
Zależy nam na tym, by ujednolicić naszą ofertę skierowaną do użytkowników naszej nawigacji. Google Play zyskuje coraz więcej użytkowników, a pobieranie aplikacji na Androida, z innych niż Google Play źródeł staje się coraz trudniejsze. Od dziś chcemy kierować większość ruchu właśnie do tego marketu - tłumaczy Bąkowski.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: NaviEkspert