DAJ CYNK

O przesyłkę w InPost zapytasz Asystenta Google

Mieszko Zagańczyk

Taryfy, promocje, usługi

Od teraz o status przesyłki, najbliższy paczkomat czy o numer do kuriera InPost można będzie zapytać Asystenta Google. Firma uruchomiła nowy kanał obsługi klienta.

O to, gdzie znajduje się przesyłka wysłana do paczkomatu InPost, można się od pewnego czasu zapytać, korzystając z Messengera, gdzie wszelkich informacji udziela tekstowy bot. Ponieważ ta forma komunikacji się przyjęła, InPost uruchamia tego samego bota, ale za dostępnego pośrednictwem Asystenta Google. Wszystkiego można się więc dowiedzieć, wydając polecenia głosowe. Rozmowę zaczyna się od wywołania bota o nazwie ChatBot Mat frazą „Porozmawiaj z InPost".

Zobacz: InPost ostrzega przed fałszywymi SMS-ami. Kliknięcie w link może prowadzić do zainfekowania telefonu z Androidem
Zobacz: Poczta Polska stawia własne paczkomaty. 200 maszyn do końca października

ChatBot Mat spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem przez naszych klientów - dążymy do jego udoskonalenia. Dlatego zdecydowaliśmy się na użycie go w kolejnym kanale kontaktu - Asystencie Google -  powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost. - Jestem przekonany, że to rozwiązanie sprawi, iż nasza usługa będzie bardziej dostępna i wygodna m.in. dla osób z niepełnosprawnościami. 


Brzoska zapowiada, że system będzie rozwijany tak, aby w przyszłości bot sam przesyłał do użytkowników każdą zmianę statusu paczki, informacje o nowych usługach itp.  ChatBot Mat pomoże klientowi zlokalizować paczkę m.in., gdy wybrany przez niego paczkomat jest przepełniony lub uszkodzony, a także, gdy nie odebrano przesyłki w paczkomacie w ciągu 48 godzin. Paczka nie powróci wtedy do oddalonego o wiele kilometrów oddziału InPost, lecz do Punktu Odbioru Paczek (POP) - skąd będzie ją również odebrać.

Zobacz: Paczki z AliExpress trafią bezpośrednio do paczkomatów InPost
Zobacz: Poczta Polska: paczki na święta wyślemy taniej

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: InPost