DAJ CYNK

Oppo wchodzi do Polski na całego. Dedykowany serwis urządzeń od dnia rozpoczęcia sprzedaży

Sebastian Górski

Taryfy, promocje, usługi

Wiemy już, że Oppo bierze sobie poważnie do serca moment debiutu na polskim rynku. Od momentu rozpoczęcia sprzedaży produktów zacznie też działać opieka posprzedażowa, którą będzie świadczyć firma S.B.E. Polska.

Kupując produkty Oppo w Polsce będzie mogli liczyć na 24-miesięczną gwarancję na same smartfony, jak i baterie. Znajdujące się w zestawie akcesoria zostaną objęte 6-miesięcznym okresem gwarancyjnym. Za opiekę serwisową będzie odpowiedzialna firma S.B.E. Polska. Na stronie serwisu oraz oficjalnej stronie marki znajdzie się odpowiedni formularz do kontaktu z technikami. Dodatkowo będzie można zadzwonić albo porozmawiać za pomocą chatu online.

Jeśli pojawi się konieczność zwrotu, wymiany albo naprawy urządzenia, proces będzie się odbywać w formacie door-to-door. Kurier przyjedzie pod wskazany adres i odbierze od nas przesyłkę, przekazując ją do serwisu. Status naprawy będziemy mogli monitorować na bieżąco na stronie serwisu. Usługa jest bezpłatna dla wszystkich produktów zakupionych w oficjalnej dystrybucji, niezależnie od modelu.

Zobacz: Składane zaproszenia Oppo sugerują premierę składanego smartfonu
Zobacz: Oppo potwierdza hybrydowy 10-krotny zoom optyczny w smartfonie. Sprzęt zostanie pokazany na targach MWC 2019
Zobacz: ABC Data polskim dystrybutorem marki Oppo

31 stycznia 2019 roku chińska marka oficjalnie wkroczy na polski rynek. Podczas premiery, na której redakcja TELEPOLIS.PL będzie obecna, zostanie podanych więcej informacji na temat punktów sprzedaży, portfolio urządzeń dostępnych na naszym rynku oraz o ich cenach. Obecnie Oppo jest obecny na 35 rynkach (łącznie w 400 tys. sklepów), gdzie ma 6 centrów badawczo-rozwojowych i 10 fabryk.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: informacja prasowa

Źródło tekstu: informacja prasowa