DAJ CYNK

Awaria w Orange? Sprawdź na żywo, gdzie jest technik

Mieszko Zagańczyk

Taryfy, promocje, usługi

Orange wprowadził nową usługę „Gdzie jest technik”, która powinna zainteresować zwłaszcza tych klientów, którzy zgłosili usterkę techniczną w sieci albo czekają na montaż światłowodu lub telewizji Orange. 

Pomarańczowa sieć wprowadziła nową usługę „Gdzie jest technik”, skierowaną do tych klientów, którzy spodziewają się wizyty technika Orange w domu.

Zobacz, czy technik Orange już jedzie

Dzięki usłudze „Gdzie jest technik” można swobodnie zarządzać wizytą fachowca z Orange – przełożyć ją na inny termin, anulować czy śledzić status instalacji i naprawy. Dotyczy to na sytuacji, gdy  zgłosiliśmy awarię w sieci lub wykupiliśmy nowe usługi w Orange, np. światłowód lub telewizję internetową Orange. Jeżeli nie możemy być w domu o umówionej godzinie, z pomocą przychodzi nowe rozwiązanie Orange.

Korzystanie z usługi „Gdzie jest technik” jest proste. Wystarczy zalogować się na stronie Orange, skorzystać z aplikacji „Mój Orange” lub po prostu kliknąć w link w SMS-ie, który operator wyśle po zgłoszeniu technicznym.

Po zalogowaniu się otworzy się panel zarządzania zgłoszeniem. Poza zmianą terminu wizyty technika jest w nim dostępnych wiele innych opcji. Wśród nich śledzenie na żywo trasy dojazdu fachowca czy informacja o jego ewentualnym spóźnieniu, bo na przykład utknął w korkach. Można też zamówić rozmowę telefoniczną z technikiem.

Po dokonanej instalacji czy naprawie w panelu „Gdzie jest technik” będzie także dostępna ankieta, w której będzie można ocenić, czy wszystko działa prawidłowo.

Więcej szczegółów na filmie.

Zobacz: Masz Orange? Od dziś wchodzą w życie ważne zmiany
Zobacz: Sekretne kody w Orange. Koniecznie odbierz swój

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Telepolis.pl

Źródło tekstu: Blog Orange Polska