DAJ CYNK

W Orange zdalnie potwierdzisz tożsamość z mojeID

Marian Szutiak

Taryfy, promocje, usługi

Orange mojeID zdalne potwierdzanie tożsamości

Orange Polska udostępnił swoim klientom mojeID, czyli dostarczoną przez Krajową Izbę Rozliczeniową (KIR) usługę zdalnego potwierdzania tożsamości.  Umożliwia nowym klientom indywidualnym Orange zawarcie umowy abonamentowej na usługi mobilne całkowicie online.

mojeID jest udostępniane przez systematycznie rosnącą liczbę dostawców usług z różnych sektorów gospodarki. Z rozwiązania KIR korzystają firmy działające między innymi w sektorze prywatnych usług medycznych, ubezpieczeń, energetyki czy finansów. Orange Polska jest kolejnym, kluczowym dostawcą usług telekomunikacyjnych, który wprowadził do swojej oferty możliwość zdalnej weryfikacji tożsamości za pomocą mojeID.

Zobacz: Uwierzytelnienie mojeID w Totalizatorze Sportowym. LOTTO online bez skanu dowodu
Zobacz: T-Mobile wprowadza potwierdzanie tożsamości - mojeID

Jesteśmy zadowoleni z wdrożenia usługi mojeID w Orange Polska. W ten sposób poszerzamy grono klientów, którzy dzięki e-umowie mogą skorzystać z usług mobilnych bez wychodzenia z domu. Przyjazna i zaufana forma potwierdzenia tożsamości jest ważna, szczególnie z punktu widzenia bezpieczeństwa danych naszych klientów.

– powiedziała Olga Złotnicka, Dyrektor Zarządzania Łańcuchem Dostaw z Orange Polska

Dla Orange cyfrowa forma zawierania umów jest elementem strategii wdrażanej od kilku lat. Usługa mojeID jest kolejnym krokiem. W tym roku mojeID będzie udostępnione również dla nowych klientów usług stacjonarnych.

– dodał Grzegorz Ryński, Dyrektor Rozwoju i Projektów w Łańcuchu Dostaw z Orange Polska

mojeID zapewnia możliwość zdalnego potwierdzenia tożsamości klienta z wykorzystaniem bankowości internetowej w oparciu o dane, które zostały wcześniej sprawdzone przez zaufany podmiot tj. bank. Jest to jedyne w Polsce komercyjne rozwiązanie zgodne z unijnymi i krajowymi regulacjami prawnymi dla procesów identyfikacji elektronicznej, które jest wykorzystywane zarówno w sektorze usługodawców prywatnych, jak i publicznych.

Ostatnie miesiące pokazały, że - w większości sektorów gospodarki - zarówno dla klientów, jak i dla pracowników kluczowa jest możliwość efektywnego funkcjonowania online. Zdalne potwierdzanie tożsamości jest często warunkiem koniecznym odpowiedzialnej działalności biznesowej w sieci. Cieszymy się z zaufania Orange Polska, potwierdzonego przez kolejne wdrożenie rozwiązania dostarczanego przez KIR. mojeID z pewnością przyczyni się do ułatwienia klientom firmy zdalnego dostępu do usług.

– powiedział Piotr Wichowski, Dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji w KIR

Uruchomienie mojeID poszerza gamę usług cyfrowych dostarczanych Orange Polska przez KIR. W październiku 2020 roku pomarańczowy operator w swoich procesach kadrowych pilotażowo wdrożył kwalifikowany podpis elektroniczny mSzafir. Korzystający z tego rozwiązania pracownicy firmy mogą całkowicie zdalnie załatwiać sprawy z działem HR, bez skanowania czy drukowania dokumentów, co przyczynia się do optymalizacji czasu pracy i redukcji kosztów związanych z archiwizacją i przetwarzaniem dokumentów papierowych.

Zobacz: Orange na kartę: nowa odsłona usługi Multipakiet. Opłaca się?
Zobacz: Orange zapowiada zmiany w usłudze Wi-Fi Calling. Pojawią się nowe funkcje...

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: KIR