Prawo komunikacji elektronicznej wymusza wprowadzenie zmian w umowach łączących operatorów telekomunikacyjnych z klientami. Wiemy, co się zmieni w Virgin Mobile na kartę.
Już 10 listopada 2024 roku wejdzie w życie ustawa Prawo komunikacji elektronicznej, która wprowadza szereg korzystnych rozwiązań dla klientów telekomów. Nowe przepisy regulują rynek telekomunikacyjny, wdrażając unijne regulacje w Polsce. W związku z tym fioletowy operator dostosowuje swoje umowy z użytkownikami Virgin Mobbile na kartę, proces ich modyfikacji oraz sposób informowania o zmianach.
Osoby korzystające z oferty Virgin Mobile na kartę nie muszą niczego podpisywać ani akceptować, żeby dalej korzystać z usług. Ta informacja nie oznacza również zmiany opłat. Nowe przepisy przewidują jednak również zmiany w zasadach świadczenia usług, co wymaga dostosowania umów. W związku z tym, w niektórych umowach zostaną wprowadzone nowe postanowienia dotyczące możliwości ich jednostronnych zmian po upływie okresu zobowiązania.
Oto najważniejsze zmiany w umowach z użytkownikami Virgin Mobile na kartę, o których wspomina operator w komunikacie:
Użytkownicy Virgin Mobile na kartę, którzy nie akceptują zapowiadanych zmian, mogą zrezygnować z korzystania z usług w każdym momencie. Formalnie mają na to czas do 10 listopada 2024 roku. Bardziej szczegółowe informacje o zmianach w umowach można znaleźć w tym dokumencie PDF.
Zobacz: Play ma nową ofertę. Przez rok dostaniesz aż 8400 GB
Zobacz: Pogrom w Plusie. Kilkadziesiąt usług i promocji idzie pod nóż
Zobacz: Vectra zmieni umowy. To sposób na dostosowanie ich do nowego prawa
Źródło zdjęć: Lech Okoń / Telepolis.pl
Źródło tekstu: Play