DAJ CYNK

Play wdraża potwierdzenie tożsamości mojeID. Ułatwi zawieranie umów online

Mieszko Zagańczyk

Taryfy, promocje, usługi

Play wdraża potwierdzenie tożsamości mojeID

Play udostępnia swoim klientom możliwość zdalnego potwierdzania tożsamości z wykorzystaniem usługi mojeID dostarczanej przez KIR. Rozwiązanie umożliwi dotychczasowym i nowym klientom operatora bezpieczne i wygodne zawieranie online umów abonamentowych oraz aneksów.

Dzięki mojeID użytkownicy Play mogą zarządzać swoimi usługami w wygodniejszy sposób. Dostarczane przez KIR rozwiązanie jest bezpieczną i wygodną metodą uwierzytelnienia klienta w relacjach z dostawcami usług w trybie online. 

Zobacz: Aero2: odświeżona oferta z pakietem 70 GB i brak limitu prędkości

Potwierdzenie tożsamości odbywa się poprzez bankowość internetową na podstawie sprawdzonych i potwierdzonych danych. Dzięki tej nowości klienci Play mogą zawierać umowy lub je aneksować całkowicie online.

Nieustannie wdrażamy rozwiązania, które pozwolą klientom Play zrealizować swoje potrzeby w prosty sposób, bez konieczności wychodzenia z domu. Bezpieczeństwo oraz wygoda naszych klientów są dla nas priorytetem. Wprowadzenie mojeID właśnie temu służy. To kolejny, bardzo istotny etap digitalizowania naszych usług i procesów – 

podsumowuje Maciej Żyto, Dyrektor Digital Marketingu w Play.


Zdalne potwierdzenie tożsamości za pomocą mojeID zapewnia użytkownikom dostęp do różnych usług online świadczonych przez dostawców m.in. z branży energetycznej, medycznej, telekomunikacyjnej, finansowej i ubezpieczeniowej.

Od marca 2021 roku mojeID dostępne jest także w Orange, ale jako pierwszy wśród operatorów telekomunikacyjnych wprowadził je w połowie zeszłego roku T-Mobile

Zobacz: W Orange zdalnie potwierdzisz tożsamość z mojeID
Zobacz: T-Mobile wprowadza potwierdzanie tożsamości - mojeID

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Play

Tagi: mojeid