DAJ CYNK

Infrastruktura Plusa jest przygotowana na wzrost ruchu w sieci

Marian Szutiak

Taryfy, promocje, usługi

Plus infrastruktura gotowa na koronawirusa

Istniejąca infrastruktura sieci Plus jest przygotowana na obsłużenie rosnącego w ostatnich dniach ruchu głosowego oraz większej ilości transferowanych danych - informuje operator. Grupa Polsat chwali się, że jej zasoby technologiczne umożliwiają wysokiej jakości świadczonych usług również w sytuacji zwiększonego obciążenia sieci.

Zagrożenia, które niesie za sobą ewentualna epidemia koronawirusa SARS-CoV-2, zwanego koronawirusem z Wuhan, a także związana z tym zmiana codziennych nawyków, stanowią wyzwanie dla gospodarki i całego społeczeństwa. Wiąże się to również z większym obciążeniem sieci komórkowych, gdyż pozostający w domach konsumenci częściej sięgają po telefon oraz pobierają z Internetu więcej danych.

Zobacz: Pyszne.pl wprowadza dostawę "bezkontaktową". Wszystko przez koronawirusa
Zobacz: Prezent Orange dla biznesu: narzędzia do pracy zdalnej przez trzy miesiące za darmo

Grupa Cyfrowy Polsat, w skład której wchodzi operator sieci Plus, informuje o gotowości swojej infrastruktury na rosnącą liczbę połączeń głosowych oraz zwiększony ruch internetowy wynikający między innymi z wyższej konsumpcji treści multimedialnych, a także przeniesienia przez wiele przedsiębiorstw swoich procesów biznesowych do kanałów zdalnych. Jak uspokaja spółka, pomimo zaobserwowanego wyższego wykorzystania sieci, klienci Plusa mogą być spokojni – sieć jest technologicznie gotowa na takie wyzywania.

- Epidemia koronawirusa zmieniła naszą codzienność. Praca zdalna, zamknięte szkoły, zalecenia pozostania w domu, to wszystko wpływa na zwiększony ruch w internecie. Dzięki sprawnie działającej infrastrukturze naszej sieci i zastosowaniu w jej budowie nowoczesnych technologii jesteśmy przygotowani na większy ruch użytkowników. Naszym klientom zapewniamy pełną funkcjonalność i jakość działania naszej sieci.

– powiedział Mirosław Błaszczyk, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu i Polkomtela

Ponadto Plus podjął dodatkowe działania mające na celu zwiększenie potencjału sieci i świadczonych usług. Kolejne rozwiązania usługowe i technologiczne będą wprowadzane na bieżąco, w zależności od rozwoju sytuacji. 

Wszyscy klienci sieci Plus i abonenci Cyfrowego Polsatu posiadają bezpłatny dostęp do pakietu IPLA Plus w serwisie internetowym IPLA. Do pakietu obejmującego wcześniej kanały: Polsat News HD, Polsat News 2, Polsat Play HD, Superstacja i Polsat Cafe HD, zostały promocyjnie dodane dwa nowe: Disney Channel dla dzieci i FOX dla osób starszych. Ponadto w pakiecie można znaleźć ulubione seriale i programy Telewizji Polsat, dostępne bez reklam. Transfer danych w sieci Plus dla użytkowników korzystających z IPLI jest zwolniony z naliczania opłat.

Z kolei wszyscy abonenci telewizji satelitarnej i kablowej IPTV Cyfrowego Polsatu, począwszy od pakietu Mini HD, w ramach „otwartego okna” mogą oglądać dodatkowe kanały: Polsat Comedy Central Extra, FOX HD oraz Disney Channel. Kanały Sundance TV, Paramount Channel HD, AXN i AXN HD są dostępne w „otwartym oknie” dla abonentów od pakietu Rodzinnego HD, Epic Drama od Familijnego HD, a AXN Black, AXN White oraz AXN Spin – od Familijnego Max HD.

Zobacz: Promocje „z okazji” koronawirusa
Zobacz: Wyniki Grupy Cyfrowy Polsat za 2019 rok: 2 miliony klientów multiplay, spadki i budowa sieci 5G

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Plus