DAJ CYNK

Serwis Urządzenia SIM i Serwis Urządzenia Premium to nowe usługi w Plusie

Marian Szutiak

Taryfy, promocje, usługi

Plus Serwis Urządzenia SIM i Serwis Urządzenia Premium

Operator sieci Plus wprowadził do swojej oferty dwie nowe usługi serwisowe. Serwis Urządzenia SIM oraz Serwis Urządzenia Premium to opcje przeznaczone odpowiednio dla telefonów używanych i nowych, gwarantujące naprawę wszystkich uszkodzeń mechanicznych oraz usunięcie skutków zalania.

Niemal każdy użytkownik telefonu zabezpiecza go przed uszkodzeniem korzystając najczęściej z etui lub ochronnego szkła. Mimo to co drugi z nas choć raz doświadczył uszkodzenia sprzętu. Co więcej, najczęściej wydarzyło się to już w ciągu pierwszych 10 tygodni od zakupu. Badania pokazują również, że aż 40% użytkowników smartfonów nie decyduje się na naprawę wyświetlacza ze względu na wysokie koszty usługi i korzysta z uszkodzonego telefonu. Te fakty skłaniają coraz więcej osób do objęcia swoich urządzeń usługami serwisowymi oferowanymi między innymi przez operatorów sieci komórkowych.

W odpowiedzi na te potrzeby, sieć Plus wprowadziła do swojej oferty dwie nowe usługi. Serwis Urządzenia SIM to oferta, która umożliwia objęcie ochroną nieuszkodzonych, używanych telefonów, zarówno tych kupionych w Plusie, jak i w dowolnym innym sklepie w kraju. To usługa serwisowa dla klientów Plusa, którzy już posiadają telefon i chcieliby zadbać o jego bezpieczeństwo. Serwis Urządzenia SIM dostępny jest w Plusie bez dodatkowych opłat w ramach wybranych ofert na okres 24 miesięcy z abonamentem od 40 zł miesięcznie. Więcej szczegółów na temat usługi można znaleźć w regulaminie.

Zobacz: Roaming UE w Plusie: od nowego roku niższe stawki za transmisję danych oraz Brexit
Zobacz: Plus po cichu włącza 5G w nowych miastach

Serwis Urządzenia Premium zapewnia naprawę wszelkich uszkodzeń mechanicznych, priorytetowe naprawy i bezpłatne urządzenie zastępcze. Usługa dostępna jest w momencie zakupu sprzętu na raty w sieci Plus w ramach specjalnego planu z abonamentem w wysokości 20 zł miesięcznie. Serwis zapewnia 1 naprawę rocznie w maksymalnej kwocie równej wartości telefonu. W przypadku braku możliwości naprawy smartfonu w ciągu 7 dni, klient ma możliwość wymiany go na nowy. Szczegóły w regulaminie.

Operator sieci Plus umożliwia objęcie ochroną serwisową nie tylko smartfonów, ale również tabletów, smartwatchy, laptopów i telewizorów. Co ważne, urządzenie zostanie naprawione bez względu na to, jak doszło do jego uszkodzenia. W ramach każdej ze wskazanych usług serwisowych możliwa jest naprawa lub wymiana uszkodzonych części urządzenia – wyświetlacza, obudowy, przycisków i aparatów, a w wariancie Premium całego urządzenia. Pomoc uzyskamy również, kiedy sprzęt zostanie zalany wodą. Naprawy wykonywane są w autoryzowanych serwisach, dzięki czemu klient zachowuje gwarancję producenta na sprzęt.

Naprawy wykonywane są w autoryzowanych serwisach. Dzięki temu klient zachowuje gwarancję producenta na swój sprzęt. W związku z pandemią szczególnie ważne jest to, że naprawa odbywa się bez wychodzenia klienta z domu. Kurier w bezpieczny sposób odbiera paczkę z urządzeniem i przewozi ją do serwisu. W przypadku wariantu Premium, jeśli będzie to możliwe, naprawa telewizora będzie realizowana z zachowaniem najwyższych standardów sanitarnych w miejscu wskazanych przez klienta. W takiej sytuacji transport do serwisu nie jest konieczny.

– powiedział Piotr Rożalski, Kierownik Działu smartDOM i Ofert Łączonych Plus

Usługi Serwis Urządzenia SIM i Serwis Urządzenia Premium zostały udostępnione we współpracy z Digital Care. To działający od 2012 roku największy na polskim rynku dostawca usługi ochrony urządzeń mobilnych. Współpracuje z sieciami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami. Aktualnie firma działa w Polsce, na Litwie, Łotwie, w Rosji, we Włoszech i w Chorwacji i łącznie obsługuje na całym świecie ponad 3 mln klientów.

Zobacz: Virgin Mobile na kartę: 100 GB za darmo do wiosny a pakiet #GIGAMAKS za 30 zł miesiecznie
Zobacz: T-Mobile przygotował świąteczne promocje dla klientów MagentaBIZNES

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Plus