Plus ogłasza wprowadzenie nowego pakietu usług – All In. Dzięki niemu klienci mogą co miesiąc zaoszczędzić ponad 20 zł. Co dokładnie oferuje operator?
Pakiet All In to zestaw usług obejmujących Serwis Urządzenia Premium na uszkodzenia sprzętu, dostęp do aplikacji Ochrona Internetu i Tożsamości oraz do serwisu muzycznego TIDAL HiFi.
Koszt dostępu do tych trzech usług jest o ponad połowę niższy niż w przypadku zakupu każdej z nich osobno i wynosi 20 zł miesięcznie. W przypadku pojedynczego zakupu każdej aplikacji trzeba by było wysupłać 43 zł miesięcznie.
Pakiet All In mogą dokupić nowi oraz przedłużający umowę (na 24 miesiące) klienci indywidualni lub firmy przy wyborze abonamentu głosowego ze sprzętem.
Usługa umożliwia skorzystanie z naprawy mechanicznie uszkodzonego smartfonu zakupionego w sieci Plus, w przypadku np. zalania lub uszkodzenia wyświetlacza. Klient ma możliwość wykonania dwóch napraw w ciągu 24 miesięcy, jednak nie częściej niż raz w ciągu roku. Koszt pojedynczej naprawy nie może przekroczyć wartości naprawianego sprzętu. Na czas naprawy klient otrzymuje urządzenie zastępcze.
Drugi element, usługi Ochrony Internetu i Tożsamości, to:
Popularny serwis muzyczny TIDAL oferuje ponad 80 milionów utworów muzycznych, a także wywiady z artystami, teledyski oraz podcasty, a to wszystko to bez reklam. Treści dostępne są w jakości Hi-Fi.
Więcej informacji na temat Pakietu All In znajduje się na stronie https://www.plus.pl/uslugi/all-in.
Zobacz: Plus Światłowód przez rok za 1 zł miesięcznie!
Zobacz: Plush idzie po drugi milion. Już teraz odbierz swoje 100 GB!
Źródło zdjęć: Plus
Źródło tekstu: Plus