Samsung ruszył z kolejną niebanalną usługą w swoim Serwisie 2.0. Od teraz naprawę smartfonu czy tabletu na terenie Warszawy będzie można zamówić z dojazdem prosto pod dom lub biuro. Technicy naprawią urządzenie na miejscu w specjalnie przystosowanym aucie, w trakcie maksymalnie dwóch godzin.
Zobacz: Huawei daje do 50% zniżki na wymianę uszkodzonego ekranu lub płyty głównej w swoim serwisie
Dziś do portfolio usług Samsung Serwis 2.0 dołączyła kolejna usługa, dzięki której naprawa urządzeń mobilnych staje się jeszcze prostsza. W kurs po Warszawie wyruszył Mobilny serwis Samsung. Wizytę mobilnego serwisu można teraz zamówić z dojazdem pod dowolny adres w Warszawie. Technicy w specjalnie przystosowanym vanie naprawią smartfon lub tablet Galaxy na miejscu, w ciągu dwóch godzin.
Zobacz: Poleć komuś Galaxy S21 5G, a zyskasz nawet 500 zł. Rusza nowa akcja Samsunga
Aby skorzystać z usługi mobilnego serwisu, wystarczy napisać lub zadzwonić na całodobową infolinię Samsunga. Konsultant infolinii pomoże ustalić szczegóły naprawy i dogodny termin wizyty.
Koszt dojazdu mobilnego serwisu Samsung to dodatkowe 100 złotych. Serwisowi podlegają wszystkie urządzenia Galaxy bez względu na aktualny status gwarancji. Te bez gwarancji też są przyjmowane.
Zobacz: Huawei ogłasza „Wakacyjny szał podróży”. Do wygrania smartfony, vouchery i zniżki na apki
Przed oddaniem klientowi urządzenia, serwis Samsunga wypełnia raport, który opisuje wykonane testy sprawności – m.in. poprawnego ładowania baterii, obsługi dotykowej ekranu czy łączności Wi-Fi. Sprawdzany jest także aparat, mikrofon i głośniki. Raport podpisuje biorący udział w teście technik, który następnie dokładnie sterylizuje urządzenie.
Więcej o nowych usługach serwisowych można przeczytać na stronie: https://www.samsung.com/pl/support/mobilny-serwis.
Zobacz: Serwis 2.0 – przyglądamy się nowemu standardowi usług serwisowych Samsunga
Zobacz: Samsung: kup tablet Galaxy Tab S7 FE 5G, dostaniesz gratis etui z klawiaturą
Źródło zdjęć: Samsung
Źródło tekstu: Samsung