DAJ CYNK

T‑Mobile: obsługa klientów przez aplikację WhatsApp

Mieszko Zagańczyk

Taryfy, promocje, usługi

T‑Mobile: obsługa klientów przez aplikację WhatsApp

Operatorzy pozamykali salony, a obsługa klienta odbywa się głównie on-line. W T‑Mobile liczba osób obsłużonych zdalnie wzrosła dwukrotnie. Aby jeszcze bardziej ułatwić użytkownikom kontakt, T‑Mobile wprowadza kolejny kanał zdalnej obsługi. Od dziś konsultanci operatora odpowiedzą na zapytania tekstowe klientów również przez aplikację WhatsApp.

Zobacz: T-Mobile uruchamia bezpłatny Telefon Pogadania dla seniorów

Aplikacja „Mój T‑Mobile”, czat online i Messenger to obecnie – obok tradycyjnej infolinii 602-900-000 i maila – najchętniej wybierane sposoby kontaktu klientów z T‑Mobile. Operator wspiera użytkowników również na platformach takich jak Facebook, YouTube, Instagram i LinkedIn. Od dziś pula ta rozszerza się o kolejny kanał – aplikację WhatsApp. 

Jak skorzystać z WhatsApp w kontaktach z T-Mobile?

Aby skorzystać z możliwości obsługi za pośrednictwem tego kanału, wystarczy zainstalować aplikację na smartfonie i dodać do książki adresowej numer +48 22 307 30 33

Pracownicy T‑Mobile będą doradzać klientom za pośrednictwem WhatsAppa codziennie w godz. 7:00-23:00. Jak obiecuje operator, po wysłaniu przez klienta wiadomości tekstowej, konsultanci dołożą wszelkich starań, aby jak najszybciej udzielić odpowiedzi.

Zobacz: TVN24 GO za darmo w T-Mobile

Wiadomości na WhatsAppie są zabezpieczone pełnym szyfrowaniem, jednak w aplikacji można załatwić te sprawy, które nie wymagają weryfikacji konta klienta w systemach T-Mobile. Za pomocą WhatsAppa i Messengera konsultanci odpowiadają na zapytania związane z ofertą, dostępnym sprzętem i z zapisami regulaminu świadczenia usług. W przypadku pytań dotyczących usług na koncie należy skorzystać z czatu na stronie www.t-mobile.pl, na którym można uzyskać pełne wsparcie tak jak na telefonicznej infolinii.

Zobacz: Bez Internetu, jak bez prądu, a w T-Mobile Internet domowy można mieć za złotówkę miesięcznie przez dwa miesiące

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: T‑Mobile