DAJ CYNK

T-Mobile zamyka serwis dla klientów. Już nie masz wyboru

Mieszko Zagańczyk

Taryfy, promocje, usługi

T-mobile

T-Mobile zamknął dotychczasowy serwis MiBOA, służący klientom do zarządzania kontem. Jego funkcje w pełni przejał tworzony do roku, nowocześniejszy „Mój T-Mobile”.

Koniec listopada przyniósł istotną zmianę dla klientów T-Mobile. Operator zdecydował się zamknąć dotychczasowy serwis MiBOA. Do zarządzania kontem ma służyć nowszy - „Mój T-Mobile” oraz odpowiadająca mu aplikacja mobilna. Dotyczy to klientów abonamentowych, na kartę oraz małych i średnich firm.

Choć zarządzanie fakturami, taryfami czy monitorowanie zużycia usług może nie wydawać się szczególnie atrakcyjne, to dzięki serwisowi www „Mój T-Mobile” może stać się wygodne przyjemne

– przekonuje operator.

Internetowy serwis „Mój T-Mobile” został oddany w ręce klientów w grudniu 2021 roku. Jak wyjaśnia operator, od początku był projektowany i rozwijany z myślą o wygodzie użytkowania. T-Mobile zbierał o nim opinie za pomocą ankiety znajdującej się w serwisie. 

Klienci przez rok mogli korzystać z obu platform i powoli poznawać nowe narzędzie, a także zgłaszać swoje uwagi. Opinie musiały być pozytywne, bo 29 listopada „Mój T-Mobile” stał się jedynym oprócz aplikacji mobilnej miejscem do zarządzania kontem przez klientów.

Mój T-Mobile nowy serwis

Nowy serwis ma spójny z aplikacją mobilną design i bazuje na tym samym profilu klienta. Operator przekonuje, że w obu narzędziach dostarczył podobny poziom wygody obsługi.

Kluczowe funkcje „Mój T-Mobile” to:

  • zarządzanie wieloma numerami i usługami w ramach jednego konta,
  • możliwość przedłużenia umowy, zmiany taryfy, dostęp do promocyjnych ofert (dla klientów prywatnych),
  • opłacenie salda konta lub wybranej faktury,
  • pobieranie faktur i wykazów połączeń,
  • sprawdzanie bieżących kosztów i zużycia usług,
  • informacja o posiadanej ofercie i dacie zakończenia umowy,
  • możliwość aktywowania dodatkowych usług i zarządzanie blokadami premium,
  • historia połączeń,
  • możliwość wysłania pytania i zgłoszenia problemu technicznego.

Korzystanie z serwisu nie wymaga rejestracji. Tak jak w przypadku serwisu MiBOA klient może zalogować się numerem telefonu i kodem wysyłanym SMS-em. 

Serwis „Mój T-Mobile” jest dostępny na stronie: https://nowymoj.t-mobile.pl.

Zobacz: 1200 GB w T-Mobile na kartę na nowych warunkach. Co się zmieniło?
Zobacz: T-Mobile zamyka stare taryfy. Abonentów czeka migracja

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Telepolis.pl, T-Mobile

Źródło tekstu: T-Mobile