T-Mobile zamknął dotychczasowy serwis MiBOA, służący klientom do zarządzania kontem. Jego funkcje w pełni przejał tworzony do roku, nowocześniejszy „Mój T-Mobile”.
Koniec listopada przyniósł istotną zmianę dla klientów T-Mobile. Operator zdecydował się zamknąć dotychczasowy serwis MiBOA. Do zarządzania kontem ma służyć nowszy - „Mój T-Mobile” oraz odpowiadająca mu aplikacja mobilna. Dotyczy to klientów abonamentowych, na kartę oraz małych i średnich firm.
Choć zarządzanie fakturami, taryfami czy monitorowanie zużycia usług może nie wydawać się szczególnie atrakcyjne, to dzięki serwisowi www „Mój T-Mobile” może stać się wygodne przyjemne
– przekonuje operator.
Internetowy serwis „Mój T-Mobile” został oddany w ręce klientów w grudniu 2021 roku. Jak wyjaśnia operator, od początku był projektowany i rozwijany z myślą o wygodzie użytkowania. T-Mobile zbierał o nim opinie za pomocą ankiety znajdującej się w serwisie.
Klienci przez rok mogli korzystać z obu platform i powoli poznawać nowe narzędzie, a także zgłaszać swoje uwagi. Opinie musiały być pozytywne, bo 29 listopada „Mój T-Mobile” stał się jedynym oprócz aplikacji mobilnej miejscem do zarządzania kontem przez klientów.
Nowy serwis ma spójny z aplikacją mobilną design i bazuje na tym samym profilu klienta. Operator przekonuje, że w obu narzędziach dostarczył podobny poziom wygody obsługi.
Kluczowe funkcje „Mój T-Mobile” to:
Korzystanie z serwisu nie wymaga rejestracji. Tak jak w przypadku serwisu MiBOA klient może zalogować się numerem telefonu i kodem wysyłanym SMS-em.
Serwis „Mój T-Mobile” jest dostępny na stronie: https://nowymoj.t-mobile.pl.
Zobacz: 1200 GB w T-Mobile na kartę na nowych warunkach. Co się zmieniło?
Zobacz: T-Mobile zamyka stare taryfy. Abonentów czeka migracja
Źródło zdjęć: Telepolis.pl, T-Mobile
Źródło tekstu: T-Mobile