T-Mobile rozszerza portfolio usług o Badanie Wrażliwości, pozwalające na szybkie sprawdzenie odporności firmy na cyberataki w pięciu kluczowych obszarach.
Przedstawiając nową usługę, T-Mobile zwraca uwagę, że w efekcie przyspieszonej cyfryzacji w ostatnich latach firmy coraz bardziej narażone są na cyberataki – phishing w e-mailach, ataki społecznościowe i niebezpieczne SMS-y – lub po prostu na błędy i pomyłki pracowników firmy.
Nowa usługa T-Mobile, Badanie Wrażliwości, rozszerzona o szkolenia z zakresu Security Awareness, umożliwia błyskawiczne zidentyfikowanie tych obszarów w firmie, w których niezbędne jest zwiększenie ochrony przed cyberprzestępcami.
Zobacz: T-Mobile wprowadza automatyczną ochronę urządzeń mobilnych
Usługa kierowana jest przede wszystkim do tych firm, które nie potrzebują kosztownego i rozbudowanego audytu, chciałyby jednak sprawdzić swoją podatność w kluczowych obszarach lub potrzebują informacji wstępnych, które umożliwią dalszy rozwój analizy odporności.
Klient może zamówić cały pakiet lub może zdecydować się na zbadanie tylko jednego lub kilku wybranych obszarów.
Na usługę Badania Wrażliwości składają się analizy następujących obszarów:
Według raportów ENISA najczęściej najsłabszym punktem każdego systemu bezpieczeństwa jest człowiek, a większość ataków jest kierowana właśnie w pracowników. Dlatego uzupełnieniem Badania Wrażliwości jest program Security Awareness. Pracownicy danego przedsiębiorstwa będą otrzymywać proste, interaktywne treści uświadamiające ich na temat zagrożeń. Z kolei ich wiedza będzie sprawdzana przez okresowe, symulowane ataki, poprawiające czujność oraz świadomość na temat cyberzagrożeń, które mogą zagrażać organizacji.
Zobacz: T-Mobile Polska przedłuża kontrakt z rządowa agencją
Zobacz: T-Mobile ochroni dane firm. Oto Disaster Recovery as a Service
Źródło zdjęć: Shutterstock
Źródło tekstu: T-Mobile