DAJ CYNK

Vectra ma nowy dekoder i setki zawiedzionych abonentów

Anna Rymsza

Taryfy, promocje, usługi

Salon Vectra

Vectra wprowadziła nowy dekoder 4K, a wraz z nim problem dla części abonentów.

Nowy dekoder TV Smart 4K BOX PVR, którego mogą używać abonenci Vectry, zapowiada się bardzo apetycznie. Urządzenie dostarczy telewizję w rozdzielczości 4K, obsługuje sporo dodatkowych aplikacji, współpracuje z usługą VoD, aplikacją TV Smart GO, ma funkcje Catch-up TV oraz Restart TV. Ponadto, w przeciwieństwie do TV Smart 4K BOX pozwala nagrywać programy telewizyjne. Starszy model umożliwiał zrobienie zapisu w chmurze, a nowszy (z dopiskiem PVR) ma dysk wewnętrzny na filmy, odcinki Twoich ulubionych seriali i programów.

Nagrania znikają, Vectra rozkłada ręce

Dysk w nowym dekoderze ma wystarczyć na 200 godzin nagrań. To ogromna przestrzeń, która niestety na razie lezy odłogiem. Od jednego z czytelników otrzymaliśmy informację, że nagrywanie nie działa zgodnie z obietnicami operatora. Czytelnik przedstawił objawy i poinformował, że kontaktował się już ze swoim dostawcą. Na razie jednak nie ma rozwiązania.

[…] po zaprogramowaniu nagrania programy się nie nagrywają, a jak już się nagrywają to pół dwóch dniach znikają z dysku. To potwierdza także sama sieć Vectra w rozmowie telefonicznej. […]

Widać dekodery mają problem z oprogramowaniem, którego dostawca jeszcze nie rozwiązał. Zwróciłam się do Vectry z prośbą o komentarz w tej sprawie. Domyślam się, że operator już wie o błędzie i szuka rozwiązania.

Zobacz: Vectra ma nowy dekoder. Obsługuje 4K i ma dysk na 200 godzin nagrań

Jeśli Ty również masz problem z dekoderem TV Smart 4K BOX PVR i masz inne objawy, zachęcam do kontaktu. Na razie, jeśli tylko masz możliwość, korzystaj raczej z nagrywania w chmurze niż na dysku.

AKTUALIZACJA - stanowisko Vectry

Podczas badania problemu, redakcja Telepolis poprosiła Vectrę o komentarz w wyżej opisanej sprawie. Po otrzymaniu odpowiedzi od biura prasowego Vectry postanowiliśmy udostępnić stanowisko firmy:

Bardzo nam przykro z powodu niedogodności, które dotknęły niewielką grupę naszych Klientów. Natychmiast po zauważeniu zgłaszanego problemu rozpoczęliśmy prace zmierzające do przywrócenia funkcji nagrywania. Sytuacja jest traktowana przez nas priorytetowo. Wszystkim osobom, które mają problem ze sprzętem, w najbliższym czasie zaproponujemy rekompensaty, o szczegółach będziemy informować Klientów w indywidualnej komunikacji.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Robson90 / Shutterstock.com, Vectra

Źródło tekstu: własne