DAJ CYNK

W Virgin Mobile już jest dostępne 5G, ale nie dla wszystkich

Mieszko Zagańczyk

Taryfy, promocje, usługi

Virgin Mobile

Virgin Mobile nadrabia zaległości i wprowadza do oferty usługi, których dotąd w tej sieci brakowało. Po VoLTE i Wi-Fi Calling klienci otrzymują dostęp do 5G w zasięgu Play – niestety, nie wszyscy.

Sieć Virgin Mobile przez długi czas pozostawała technologicznym skansenem, który kusił co prawda korzystnymi cenami, ale zniechęcał siermiężną aplikacją i brakiem niektórych usług, które już od dawna były dostępne w innych markach telefonii.

W końcu Play zabrał się z nadrabianie zaległości i po przenosinach klientów na kartę do aplikacji Play24 i fioletowego systemu zarządzania kontem, włączył VoLTE i Wi-Fi Calling, a dziś ogłosił dostępność 5G. Niestety, wciąż jest to oferta skierowana tylko dla klientów Virgin Mobile na Kartę.

Z 5G w Virgin Mobile na Kartę mogą skorzystać użytkownicy pakietu #GIGAMAKS za 30 zł. Klienci, którzy już mają taki pakiet, mogą od razu, bez żadnych dodatkowych czynności zacząć szukać zasięgu 5G. Użytkownicy innych pakietów mogą przejść do #GIGAMAKS, włączając pakiet w aplikacji Play24 lub wpisując kod *222*30#.

A co z klientami abonamentowymi? Ci najprawdopodobniej muszą zaczekać na migrację do Play24 tak jak użytkownicy ofert na kartę.

Szczegółowe warunki oferty nie są jeszcze znane, bo na stronie Virgin Mobile nie ma regulaminu dostępu do 5G, jednak podobnie jak w Play, podstawowym warunkiem jest posiadanie odpowiedniego smartfonu, który będzie przystosowany do działania w 5G w Play, a także włączenie tej technologii w telefonie, jeżeli nie jest aktywna.

Zobacz: W Virgin Mobile działa już VoLTE i Wi-Fi Calling
Zobacz: Virgin Mobile znów zamyka promocje. Dziś ważna zmiana i bonus GB

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Shutterstock

Źródło tekstu: wł., Virgin Mobile