DAJ CYNK

Wyniki UPC Polska po 3Q2013

LuiN

Taryfy, promocje, usługi

W III kwartale UPC Polska wygenerowało 110,9 mln dolarów przychodu, o 0,3 mln dolarów więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku. Liczba klientów spadła.

W III kwartale UPC Polska wygenerowało 110,9 mln dolarów przychodu, o 0,3 mln dolarów więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku. Liczba klientów spadła.

Na koniec września UPC Polska miało 1 434,5 tys. klientów (spadek kwartalny o 15 tys.), którzy korzystali łącznie z 2 655,4 tys. usług (spadek o 1,6 tys.). Telewizja analogowa UPC miała 427,8 tys. użytkowników (spadek o 34,2 tys.), a cyfrowa 823 tys. (wzrost o 13,5 tys.). Z usług telefonicznych UPC korzystało na koniec III kwartału 516,2 tys. klientów (wzrost o 10,7 tys.), a z oferty dostępu do Internetu 888,4 tys. klientów (wzrost o 8,4 tys.).

Ponad 70% klientów UPC Polska posiada internet o prędkości 30 Mb/s i wyższej. Obecnie już ponad 2,5 miliona gospodarstw domowych w Polsce, znajdujących się w zasięgu dwukierunkowych sieci UPC zmodernizowanych do standardu DOCSIS 3.0, jest w zasięgu najszybszego Internetu UPC o prędkości pobierania 250 Mb/s i wysyłania 20 Mb/s.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Liberty Global, wł