DAJ CYNK

CANAL+ obchodzi 25. urodziny, zapowiada promocje na VOD i rabaty

Mieszko Zagańczyk

Telewizja i VoD

CANAL+ obchodzi 25. urodziny, zapowiada promocje na VOD i rabaty

CANAL+ szykuje się do wielkich obchodów 25-lecia swojej obecności w Polsce. Z tej okazji operator przygotował urodzinowe oferty obejmujące m.in. rabat na usługi telewizyjne do końca roku i promocje VOD. Urodzinową ofertę wspiera kampania reklamowa z bohaterami szajki znanej z poprzednich odsłon kampanii CANAL+. 

Zobacz: Operator Platformy Canal+ może trafić na giełdę

CANAL+ będzie obchodził w tym miesiącu swoje ćwierćwiecze w Polsce i z tej okazji klienci zawierający nowe umowy na pakiety telewizyjne otrzymają rabat w wysokości 25 procent od ceny abonamentu w każdym miesiącu aż do końca tego roku. Urodzinowy rabat obejmuje wszystkie dostępne aktualnie pakiety telewizyjne, w tym również oferty łączone CANAL+ i Netflix. 

Zobacz: CANAL+ przejmuje prawa telewizyjne do rozgrywek 1. Ligi Żużlowej 

CANAL+ pomyślał także o abonentach, którzy chcą skorzystać z promocyjnych ofert.  Jedną z propozycji jest możliwość obejrzenia jednego filmu VOD w każdy weekend tylko za 1 zł. 

Wraz z trwaniem kampanii CANAL+ będzie udostępniał dodatkowe promocyjne oferty i usługi. Urodzinowe oferty z rabatem do końca roku są dostępne również dla klientów przedłużających umowy.

Dodatkowe informacje o promocjach z okazji 25 lat CANAL+  znajdują się tu: pl.canalplus.com/urodziny-canal-plus.

Za oficjalny start CANAL+ w Polsce uznaje się datę 21 marca 1995 r., kiedy wyemitowano pierwszy program z biura przy ulicy Kawalerii 5 w Warszawie. Wcześniej (od 2 grudnia 1994 r.) programy były emitowane z Paryża za pośrednictwem satelity Eutelsat 2F3.

Zobacz: CANAL+ pokaże polskie muzea w 4K
Zobacz: CANAL+ i Netflix rozpoczynają współpracę w Polsce. Znamy szczegóły oferty!

Szajka spieszy się na urodziny

Urodzinowe oferty wspiera kampania reklamowa realizowana w telewizji, internecie, stacjach radiowych, social media i punktach sprzedaży. Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw, a za planowanie i zakup mediów Havas Media. Na filmach pojawi się szajka znana już z poprzednich reklam stacji.

Zobacz: DAZN to nowa platforma streamingowa, która szykuje się do podboju Polski
Zobacz: IPLA z nowymi aplikacjami i funkcjami dla Apple TV, Chromecast i Samsung Smart TV
Zobacz: Netflix przedstawia premiery na marzec 2020

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News