DAJ CYNK

Netia ma nową ofertę telewizyjną dla biznesu. Skorzystają z niej przede wszystkim hotele

Marian Szutiak

Telewizja i VoD

Netia TV to nowa usługa dla biznesu, skierowana przede wszystkim do hoteli. Jej cechy to dowolna technologia dostarczania sygnału, brak ograniczeń w zakresie liczby odbiorników, a także możliwość integracji kanałów z różnych źródeł.

Pakiety telewizyjne w ramach usługi Netia TV dla biznesu tworzone są ściśle według preferencji danego klienta. Mogą oni wybierać spośród 70 kanałów, na które Netia pozyskała prawa do emisji w pokojach hotelowych, lobby hotelowym, restauracji oraz na recepcji. Kanały telewizyjne są dostarczane w technologii IPTV. Z tego powodu z usługi mogą skorzystać hotele, które są w zasięgu sieci światłowodowej Netii.

Stacja czołowa (tzw. headend), która odpowiada za odbiór, konwersję i przesyłanie sygnałów telewizyjnych do poszczególnych pokoi, pozwala na włączenie do ramówki danego hotelu kanałów od Netii, a także własnych kanałów informacyjnych hotelu oraz tych odebranych z naziemnej telewizji cyfrowej lub telewizji satelitarnej. Rozwiązanie Netii pozwala na modernizację oferty TV bez konieczności wymiany infrastruktury sieciowej lub odbiorników telewizyjnych.

- W ramach usługi jesteśmy przygotowani na dowolną infrastrukturę obiektu, taką jak: DVB-T, DVB-C, DVB-S. Co ważne, klient – w ramach abonamentu – otrzymuje pełne wsparcie wdrożeniowe po stronie Netii i naszych partnerów, począwszy od prac instalacyjnych i integracyjnych, na szkoleniu personelu kończąc. Usługa telewizji dla hoteli obejmuje jej utrzymanie w trybie 24h.

- powiedział Krzysztof Jaworski, Starszy Kierownik Produktu w Netii.

W przypadku potrzeby modernizacji obiektu i chęci wymiany aktualnie posiadanych telewizorów, Netia zapewnia możliwość zakupu niezbędnego sprzętu. Klient otrzyma pełną usługę pod klucz oraz wsparcie w ramach jednej umowy, podpisanej z jednym dostawcą usług komunikacyjnych.

Więcej informacji o nowej usłudze można znaleźć pod tym adresem.

Zobacz: Netia ośmiokrotnie zwiększa pojemność swojej sieci transmisyjnej. Ruch na jednego użytkownika rośnie o 30 proc. rocznie
Zobacz: Polacy lubią serwisy VOD. Cenimy Netflixa, CDA i HBO.GO za jakość transmisji i liczbę dostępnych tytułów
Zobacz: Walentynkowe odświeżenie oferty lajtDuet. Więcej internetu i niższe ceny

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Netia