DAJ CYNK

Sport ma uratować oglądalność Wiadomości TVP. Sprytny zabieg, ale czy skuteczny?

orson_dzi

Telewizja i VoD

Telewizja Polska szuka sposobu na zwiększenie oglądalności wieczornego wydania Wiadomości. Ale spokojnie, nikt w TVP nie wpadł na zmianę sposobu prezentowania informacji. Zamiast tego zmieni się ramówka stacji.

Dla wielu osób praktycznie od zawsze programy informacyjne w TVP1 miały taki sam układ. O 19:30 mamy Wiadomości, ok 19:50 Sport, a po nim jest emitowana Pogoda. Od kilku miesięcy Pogoda zamieniła się miejscami z wiadomościami sportowymi. Stacja postanowiła ponownie zamienić kolejność programów, najprawdopodobniej w celu poprawy oglądalności głównego programu informacyjnego.

Zobacz: Wiosną będziemy mogli kupić telewizory 8K Samsunga. Hitem będzie przekątna 75 cali

I tak ok godziny 19:20 zobaczymy Sport, o 19:30 Wiadomości, a po jej zakończeniu prognozę pogody. Dodatkowo w każdą niedzielę Wiadomości nie będą poprzedzone blokiem reklamowym. Zmiany wejdą w życie od 1 marca.

W styczniu 2019 roku Wiadomości na TVP1 były trzecim najpopularniejszym serwisem informacyjnym w Polsce z oglądalnością na poziomie 2,53 mln osób. Drugie miejsce zajął Teleexpress - 2,63 mln, a liderem były Fakty TVN-u z wynikiem 3,35 mln.

Zobacz: Netia ma nową ofertę telewizyjną dla biznesu. Skorzystają z niej przede wszystkim hotele

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: WirtualneMedia; wł