Już za miesiąc w Polsce ruszy kolejny streamingowy serwis wideo – Viaplay. Zaoferuje sport na żywo, filmy, seriale, programy dla dzieci i będzie konkurować z platformami osadzonymi już na naszym rynku – od Netfliksa po Canal+ online. „Chcemy być liderem pod każdym względem” – deklaruje Viaplay.
Polski rynek strumieniowych usług wideo i telewizji OTT jest tak nasycony, że nie widać na nim miejsca dla kolejnych graczy. Jednak skandynawska grupa Nordic Entertainment Group (NENT Group) ogłosiła, że 3 sierpnia wkracza do Polski ze swoim streamingowym serwisem wideo Viaplay. Plany grupy sięgają zresztą dalej – po wprowadzeniu usługi w Polsce Viaplay będzie wdrażany w dziewięciu kolejnych krajach europejskich, a także w USA pod koniec 2021 r., w Holandii w pierwszym kwartale 2022 r. i na czterech kolejnych rynkach do końca 2023 r. Obecnie serwis działa w Skandynawii oraz na Litwie, w Łotwie i Estonii.
W Polsce miesięczny abonament Viaplay ma wynieść 34 zł. Co otrzymamy za tę kwotę?
Zobacz: Debiutujący w Polsce Viaplay przejął od Canal+ prawa do transmisji Premier League
Viaplay uruchomił już stronę z zajawką oferty – www.viaplay.pl. Z zapowiedzi NENT Group wynika, że oferta składa się czterech głównych elementów:
Viaplay zaoferuje polskim widzom coś wyjątkowego. Nasze połączenie najlepszych sportów na żywo, najwyższej klasy Viaplay Originals, międzynarodowych filmów i seriali oraz treści dla dzieci nie ma sobie równych na rynku – a to dopiero początek. Będziemy stale inwestować w treści i jesteśmy szczególnie podekscytowani współpracą z nowymi i uznanymi lokalnymi talentami przy tworzeniu polskich Viaplay Originals. Przyjeżdżamy do Polski na dłużej i chcemy być liderem pod każdym względem
– zapowiada Anders Jensen, prezes i dyrektor generalny Grupy NENT.
Zobacz: DAZN, serwis streamingowy z transmisjami sportowymi, w końcu ruszy w Polsce, od grudnia
Jak obiecuje NENT, wszystkie międzynarodowe filmy i seriale na Viaplay, podobnie jak większość Viaplay Originals, będą miały polskie napisy lub lektora, a wszystkie treści dla dzieci będą miały polski dubbing. Najważniejsze wydarzenia sportowe będą pokazywane z polskimi komentatorami i programami studyjnymi ze studia sportowego Viaplay w Warszawie.
Z serwisu Viaplay będzie można korzystać na niemal wszystkich możliwych urządzeniach i platformach, w tym na smart TV firm Samsung, LG, Panasonic, Sony, Philips i TCL, na smartfonach i tabletach z systemem iOS i Android, na Chromecaście i Apple TV, na konsolach PlayStation 4 i 5 oraz Xbox One, a także oczywiście na komputerach PC i Mac.
Zobacz: CANAL+ za pół ceny w telewizji JAMBOX
Zobacz: Telewizja CDA TV wystartuje już w te wakacje
Źródło zdjęć: Viaplay
Źródło tekstu: Viaplay