DAJ CYNK

Tell chce przejąć sieci Plusa

sirmark

Wydarzenia

Tell, dystrybutor usług telekomunikacyjnych, chce do końca roku mieć 100 sklepów oferujących usługi i produkty sieci Plusa. Obecnie ma ich 10, co oznacza, że rozwinie sieć salonów z ofertą Polkomtela głównie dzięki przejęciom - pisze Parkiet.

Tell, dystrybutor usług telekomunikacyjnych, chce w swojej grupie do końca roku mieć 100 sklepów oferujących usługi i produkty sieci Plusa. Obecnie ma ich 10, co oznacza, że rozwinie sieć salonów z ofertą Polkomtela głównie dzięki przejęciom - pisze Parkiet.

Przedstawiciele spółki niechętnie mówią jednak o przebiegu rozmów w sprawie akwizycji. Mają nadzieję, że uda im się przejąć trzy sieci sprzedaży liczących po kilkadziesiąt sklepów. Zakładając, że średnia cena zakupu jednego sklepu wynosi od 150 tys. zł do 170 tys. zł, Tell przeznaczy na zakupy do końca roku od 13,5 mln zł do 15,3 mln zł.

Pod koniec maja ETI, spółka z grupy Tell przejęła 60 salonów Ery za 10,7 mln zł, o czym pisaliśmy w tej wiadomości.

Obecnie sieć sprzedaży Tella stanowią głównie sklepy z ofertą Orange. Spółka ma ich 260 i chce, aby stanowiły 50% całej sieci. Oprócz nich Tell posiada także 80 sklepów Ery i 25 punktów sprzedaży Playa. W strategii dystrybutora założono, że do końca roku sieć sprzedaży będzie liczyła około 500 sklepów.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Parkiet, wł