DAJ CYNK

Virgin Mobile ma w Polsce 260 tys. klientów

LuiN

Prawo, finanse, statystyki

Virgin Mobile przy okazji prezentacji nowej oferty pochwalił się garścią statystyk na temat działalności w Polsce.

Virgin Mobile przy okazji prezentacji nowej oferty pochwalił się garścią statystyk na temat działalności w Polsce.

Virgin Mobile jest obecnie największym w kraju operatorem wirtualnym z bazą 260 tys. klientów (stan na 14 października). Do końca roku sieć liczy na pozyskanie łącznie 400 tys. klientów.

W samym III kwartale przyrost bazy wyniósł 60 tys. kart SIM. Lojalni klienci stanowią 70% bazy. Ponad połowa z przenoszonych numerów przechodzi z ofert abonamentowych. W ciągu najbliższych trzech lat Virgin chce osiągnąć w Polsce pułap 1 mln klientów.

Zużycie transmisji danych w Virgin Mobile jest dwukrotnie wyższe niż w Orange. Taki profil klienta sprawia, że działania marketingowe i komunikacja realizowane będą głównie w Internecie.

Zdaniem operatora, pakiet #Bezlimitu za 29 zł jest dotychczas najmocniejszą ofertą na rynku prepaid. Swoją pozycję na rynku MVNO Virgin chce umacniać m.in. wysoką jakością darmowej obsługi klienta. Oprócz usług mobilnych, dostaniemy też wkrótce różne treści dodatkowe i rozrywkę połączoną z marką Virgin Mobile.

Do połowy 2016 r. Virgin Mobile planuje uruchomić nową platformę do zarządzania usługami. Platforma została już wybrana i trwa finalizacja zakupu. Po jej wdrożeniu, ruszyć mają m.in. usługi abonamentowe.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Virgin Mobile