DAJ CYNK

31 stycznia marka Oppo oficjalnie zadebiutuje na polskim rynku

Marian Szutiak

Wydarzenia

Oppo to jeden z największych producentów smartfonów na świecie, który jeszcze w bieżącym miesiącu oficjalnie wkroczy na nasz krajowy rynek - będziemy na premierze. Do tej pory firma była znana w Polsce głównie za sprawą submarki OnePlus.

#NoweOPPOwieści – pierwszy rozdział wielkiej historii

Oppo to dynamicznie rozwijająca się marka, która szybko zdobyła popularność w Chinach, zajmując tam w 2017 roku 2 miejsce pod względem sprzedaży, a także czwartą pozycję na rynku globalnym. Rok później chiński producent zadebiutował na Starym Kontynencie, wchodząc na rynki Francji, Włoch, Hiszpanii i Holandii. Flagowy model Oppo Find X miał swoją oficjalną prezentację w Luwrze.

Obecnie Oppo jest obecny na 35 rynkach, gdzie ma 6 centrów badawczo-rozwojowych, 10 fabryk i ponad 400 tys. sklepów. Najbliższy miesiąc zapowiada jednak spore zmiany w tych liczbach. Wejście producenta na kolejne europejskie rynki oraz nowe umowy z partnerami, takimi jak NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. oraz głównym dystrybutorem AB. S.A., zapewnią Polakom szeroki dostęp do wyjątkowej technologii zamkniętych w pięknie zaprojektowanych urządzeniach mobilnych Oppo.

Twórca przełomowych innowacji w smartfonach

Oppo to marka, która zaczęła swoją historię od produkcji odtwarzaczy MP3 i MP4. Z czasem zaczęła się skupiac na smartfonach, idąc za potrzebami konsumentów. Producent nieustanne poszukuje nowych udogodnień, co zaowocowało takimi rozwiązaniami, jak opcja upiększania zdjęć, 5- i 16-megapikselowe aparaty przednie oraz technologia 5-krotnego bezstratnego zoomu, które Oppo jako pierwszy na świecie wprowadził do smartfonów. W 2012 roku wprowadzono smartfon Find 5, który zdobył nagrodę iF Design Award za "Dark Screen". W 2014 roku firma stworzyła smartfon z pierwszą na świecie automatyczną kamerą obrotową - Oppo N3. W ostatnich latach wprowadzono na rynek linię produktów Oppo R, wyposażonych w najnowocześniejszą technologię, bardzo dobre możliwości fotograficzne oraz ciekawy design.

Jednym z ostatnich dzieł producenta jest Oppo Find X. Jest to model z wyświetlaczem o rekordowym współczynniku wypełnienia frontu urządzenia, wynoszącym aż 93,8%. Taki wynik udało się osiągnąć dzięki ukryciu aparatów i innych sensorów w przesuwnym mechanizmie. Urządzenie otrzymało tytuł „Najlepszy smartfon 2018 roku”, przyznany przez CNET oraz „Najlepszy gadżet 2018 roku” od serwisu Engadget. Oppo to także lider szybkiego ładowania, dzięki technologii VOOC i Super VOOC.

OPPOwieść o innowacji i pięknie

Oppo w czasie swojej działalności zastrzegł na całym świecie ponad 32 tys. różnych patentów. Technologia to jednak nie wszystko.

Misją Oppo jest przedstawianie jej piękna otwartym i aktywnym konsumentom na całym świecie. Dlatego firma projektuje smartfony w duchu unikalnego wzornictwa, które zachwyca, wyróżnia i inspiruje - napisał chiński producent.

Smartfony Oppo utożsamia się z młodzieńczym podejściem do świata - potrzebą ekspresji i doświadczania piękna. Dlatego przez lata firma podejmowała współpracę z partnerami ze świata sportu, mody, kinematografii czy gamingu.

Oppo na polskim rynku

31 stycznia 2019 roku chińska marka oficjalnie wkroczy na polski rynek. Podczas premiery, na której redakcja TELEPOLIS.PL będzie obecna, zostanie podanych więcej informacji na temat punktów sprzedaży, portfolio urządzeń dostępnych na naszym rynku oraz o ich cenach.

Zobacz: Realme cały czas poprawia wynik. Marka należąca do Oppo sprzedała już 4 mln smartfonów
Zobacz: Oppo pozyskuje trzech nowych dystrybutorów w Polsce
Zobacz: Oppo: Telefony 5G dostępne komercyjnie już w 2019 roku

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Oppo