Dziś podpisaliśmy umowę, na mocy której serwis TELEPOLIS.PL przejmie giełdowa spółka Comperia.
Na sprzedaż serwisu zdecydowaliśmy się dlatego, że wizja rozwoju TELEPOLIS.PL zaproponowana przez Comperię bardzo nam odpowiada. Cała redakcja - czyli Witek, Marcin i Lechu - pozostaje na swoich stanowiskach. Do tego pojawią się nowe osoby, zyskamy także potężne wsparcie operacyjne Comperii, które pozwoli nam wdrażać szereg nowych usług i funkcji znacznie szybciej niż to miało miejsce do tej pory. W końcu będzie się działo! :-)
Poniżej wklejamy pełną treść komunikatu prasowego. Więcej będziemy mogli ujawnić za kilka tygodni. Wtedy wszystko szczegółowo wszystko opiszemy i zrozumiecie, dlaczego ta transakcja ma dla Was, Szanowni Czytelnicy, same plusy i żadnego minusa. :-)
Zobaczcie czym zajmuje się Comperia.pl i sami zacznijcie się domyślać w którą stronę pójdziemy. :-)
Comperia.pl przejmuje Telepolis.pl i skokowo zwiększa zasięg w nowym segmencie
Comperia.pl, polska porównywarka finansowa i ubezpieczeniowa, przejmuje Telepolis.pl, jeden z najdłużej działających, najbardziej opiniotwórczych i najchętniej odwiedzanych serwisów, poruszających tematykę telekomunikacji i telefonii komórkowej.
30 maja br. Comperia.pl i Telepolis pl. podpisały umowę przedwstępną, właściwa umowa zostanie podpisana 30 czerwca br. Według statystyk Google Analytics w kwietniu br. serwis Telepolis.pl odwiedziło 1 063 376 unikalnych użytkowników, generujących 3 972 256 odsłon. Oznacza to skokowe zwiększenie liczby użytkowników Comperii. Kluczową zaletą serwisu jest jedna z największych baz telefonów komórkowych, w której można znaleźć opisy, recenzje i opinie użytkowników na temat prawie każdego modelu telefonu.
Uruchomienie sprzedaży produktów pozabankowych, począwszy od wdrożenia porównywarki usług telekomunikacyjnych, planujemy, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, jesienią bieżącego roku. Transakcja z Telepolis.pl to kolejny etap realizacji celów strategicznych Comperii. Na rynku widzimy coraz silniejszy trend łączenia usług finansowych z telefonią mobilną. Przewidziawszy go odpowiednio wcześnie, jesteśmy przygotowani do działania. Przejmując serwis Telepolis.pl , zyskujemy dostęp do szerokiej bazy użytkowników, która stanowi grupę docelową Comperii. Niewątpliwą wartością jest również jego wysoka jakość merytoryczna i wizerunek opiniotwórczego medium w branży telekomunikacyjnej. Dlatego serwisem dalej będzie kierować dotychczasowa kadra zarządzająca - mówi Bartosz Michałek, prezes Comperia.pl.
Wspólne biznesowe korzenie i ta sama hierarchia wartości mają dla mnie fundamentalne znaczenie w relacjach z partnerami firmy. Można powiedzieć, że wszyscy zaczynaliśmy w przysłowiowym garażu z jednym komputerem. Od początku rozmawialiśmy ze sobą uczciwie i z wzajemnym szacunkiem, co jest nie do przecenienia. Oprócz wymiernych korzyści finansowych dla naszego serwisu, wypracowaliśmy również w trakcie rozmów fantastyczne, unikalne pomysły na rozwój wspólnego biznesu i z zapałem zabierzemy się wkrótce do ich realizacji - z entuzjazmem komentuje Witold Tomaszewski, współwłaściciel i współzałożyciel Telepolis.pl oraz redaktor naczelny.
Instytucje finansowe coraz częściej nawiązują współpracę z operatorami komórkowymi (ostatnie projekty Plus Bank, Alior Bank i T-mobile), co przynosi wymierne rezultaty w postaci powiększenia oferty usług, liczby potencjalnych klientów, zysków ze sprzedaży krzyżowej i przywiązywania użytkowników systemem wzajemnych korzyści. Dla konsumenta oznacza natomiast nieograniczony dostęp do usług przy pomocy urządzeń mobilnych i serwisu on-line zawsze i wszędzie.
Chcemy zapewnić naszym dotychczasowym i potencjalnym klientom wygodę, oszczędność cennego czasu i pieniędzy, poprzez łatwy dostęp do atrakcyjnych, kompleksowych ofert. Przejęcie Telepolis.pl pozwoli nam także na zacieśnienie relacji z branżą telekomunikacyjną i szeroką współpracę marketingową - dodaje Karol Wilczko, wiceprezes Comperii.
* * *
Comperia.pl S.A. to pierwsza w Polsce porównywarka finansowa i ubezpieczeniowa. Przedmiotem działalności spółki jest porównywanie i pośrednictwo w sprzedaży produktów oferowanych przez banki, firmy doradztwa finansowego, towarzystwa ubezpieczeniowe, fundusze inwestycyjne, SKOK-i i inne instytucje finansowe. Comperia.pl istnieje od marca 2008 roku. Obecnie za jej pośrednictwem do banków trafia co miesiąc kilkanaście tysięcy klientów. W skład Grupy Comperia, oprócz porównywarki finansowej Comperia.pl, wchodzi eHipoteka.com, Autoa.pl, Banki.pl, Kontoteka.pl oraz Comperialead.pl. W rankingu najszybciej rozwijających się firm "Deloitte Technology Fast 50" Comperia.pl zajęła 4. miejsce spośród spółek z regionu Europy Środkowej. Spółka została również INNOWATOREM 2013 w kategorii e-biznes w rankingu tygodnika Wprost i INE PAN. W grudniu 2013r. Comperia.pl S.A. została uhonorowana tytułem "Lider Przedsiębiorczości Roku 2013" przyznawanym przez Fundację Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
Źródło tekstu: wł