Dynamiczny wzrost liczby abonentów DSL - do 150 tys. w 2007 roku - zakłada strategia Telefonii Dialog, którą dziś spółka zaprezentuje mediom.
Dalsza część tekstu pod wideo
Dynamiczny wzrost liczby abonentów DSL - do 150 tys. w 2007 roku - zakłada strategia Telefonii Dialog, którą dziś spółka zaprezentuje mediom.
Dialog ma 450 tys. abonentów telefonii stacjonarnej, z których 63 tys. korzysta już z szybkiego dostępu do Internetu. Dialog jest też drugim co do wielkości po Telekomunikacji Polskiej, która w końcu czerwca miała 1,4 mln łącz szerokopasmowych i ponad 10,6 mln abonentów, dostawcą szybkiego Internetu w technologii DSL. Trzecim graczem jest Netia.
Przypomnijmy, że kilka dni temu KGHM zadecydował, że jednak nie sprzeda udziałów w Telefonii Dialog i zatrzyma trwający od ponad roku proces. Pisaliśmy o tym w
tej wiadomości.
Źródło tekstu: Gazeta Prawna