DAJ CYNK

Grupa Polsat Plus: główny etap kampanii rebrandingowej z Philem Collinsem i polskimi gwiazdami

Mieszko Zagańczyk

Wydarzenia

Grupa Polsat Plus główny etap kampanii rebrandingowej z Philem Collinsem i polskimi gwiazdami

Po rebrandingu swoich kluczowych marek Grupę Polsat Plus czeka kolejne, trudne zadanie: wyjaśnienie zmian klientom i przekonanie ich, jakie odniosą dzięki temu korzyści. W tym celu Grupa rusza z głównym etapem kampanii rebrandingowej Plusa, Polsatu i Polsat Box, którą łączy hasło „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”.

W nowym spocie biorą udział m.in.: Wojciech Mecwaldowski – nowy ambasador marki Plus, Jacek Braciak znany ze spotów Polsat Box, Tomasz Karolak obecny w reklamach Plusa na Kartę oraz gwiazdy znane z anten Polsatu: sanah, Krzysztof Ibisz, Paulina Sykut-Jeżyna, Karolina Gilon, Wiktoria Gąsiewska i Piotr Gąsowski. W spocie została wykorzystana ścieżka dźwiękowa „You Can’t Hurry Love”, światowego przeboju w wykonaniu Phila Collinsa.

Kampania ma nas przekonać do tego, że marki Plus, Polsat i Polsat Box zapewniają klientowi wybór tego, z czego, kiedy, gdzie, w jaki sposób i na jakim urządzeniu chce korzystać – zgodnie z hasłem „Wybierz swoje wszystko”. Odpowiada też na pytanie postawione we wcześniejszych spotach: „Kto rządzi… internetem, 5G, rozrywką, emocjami, serialami i sportem?”
W nowej kampanii tym, kto rządzi, jest każdy z klientów – mieszkaniec Polski, użytkownik internetu, widz telewizyjny, fan filmów i seriali czy kibic sportu. 

Zobacz: Co to, jakaś nowa sieć? Nie, to Plus i Polsat zmieniają logotypy

Klient oczekuje, że marka będzie odpowiadać na jego indywidualne potrzeby. Chce decydować – mieć szerokie możliwości wyboru zgodnie ze swoimi oczekiwaniami i potrzebami. My, jako Grupa, odpowiadamy na to, mówiąc: w Plusie, Polsacie i Polsat Box możesz wybrać swoje wszystko. Możesz rządzić m.in.: internetem, 5G, technologiami, rozrywką, emocjami, serialami i sportem

 – mówi Piotr Gaweł, Członek Zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus, Grupa Polsat Plus.

Jak ujawnia Grupa Polsat Plus, szeroko zakrojony proces zmian, rebranding i startująca kampania są rezultatem ponad dwóch lat intensywnej pracy pracowników Grupy przy wsparciu międzynarodowych firm doradztwa strategicznego.

Zobacz: Kto rządzi 5G, kto rządzi internetem? Plus: teraz Ty rządzisz
Zobacz: Polsat Box Go i Polsat Go – VOD i telewizja online po nowemu

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Grupa Polsat Plus

Źródło tekstu: Grupa Polsat Plus