DAJ CYNK

Heyah zapowiada zmiany

sirmark

Wydarzenia

Rozpoczyna się nowa kampania zapowiadająca zmiany w ofercie Heyah. Od poniedziałku, 31 stycznia, telewidzowie będą mogli obejrzeć krótki film zawierający sygnał dotyczący obniżek cen popularnych wiadomości SMS.

Rozpoczyna się nowa kampania zapowiadająca zmiany w ofercie Heyah. Od poniedziałku, 31 stycznia, telewidzowie będą mogli obejrzeć krótki film zawierający sygnał dotyczący obniżek cen popularnych wiadomości SMS.

30-sekundowy spot reklamowy, można zobaczyć w czasie największej oglądalności w głównych stacjach telewizyjnych,takich jak: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7 oraz stacjach muzycznych - MTV i VIVA

Czarnobiały film rysunkowy prezentuje kończące się niepowodzeniem wysiłki bohaterów komiksu, próbujących obniżyć ceny wiadomości SMS. Zmieni to dopiero Wielka Łapa. Szczegóły zostaną ujawnione już wkrótce. W reklamie podana została data 7 lutego.

W najbliższych dniach ruszy także pierwsza faza kampanii internetowej, która obejmie serwisy cieszące się popularnością wśród młodych ludzi m.in. serwisy SMS-owe, komunikatory. Wykorzystane zostaną w nich elementy z kreacji związanej ze startującą z kampanią.

Za kreację odpowiada agencja G7, za planowanie mediów odpowiada Dom Mediowy OMD.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Heyah